ODTU-MOOC Altyapısı Oluşturma Projesi

2014-12-31
Gelişmiş üniversitelerde yayılmakta olan Massively Open Online Course - MOOC - çok sayıda öğrencinin açık derslere çevrim içi ulaşımını sağlayan sistemlerin altyapısının ODTÜ'de kurulmaya başlaması için proje önerilmektedir. Öncelikle Fizik ve Matematik dersleri için kurulacak sistem proje kapsamında test edilip genel kullanıma hazırlanacaktır.

Suggestions

OKULLARIN STEM EĞİTİMİNE HAZIR OLMA DURUMLARININ ARAŞTIRILMASI
Öztürk, Gökhan(2018-12-31)
Önerilen bilimsel araştırma projesi (BAP) örgün eğitim kurumlarının öğrenci, öğretmen, yönetici ve altyapı ile STEM eğitimi entegrasyonuna hazır olup olmadıklarının araştırılmasını amaçlamaktadır. Ülkemizde STEM eğitimine okulların hazırlık durumlarını belirlemeyi amaçlayan bu proje bulguları ile, entegrasyonu Milli Eğitim Bakanlığınca da uygulanması planlanan STEM eğitiminin olası sorunlarını önceden tespit etmeyi, okullarının hazır olma durumları hakkına bilgileri ortaya koymayı ve son olarak ta bu bilgil...
Mobil Destekli Kesintisiz Öğrenme Uygulamalarının Geliştirilmesi Ve Etkinliğinin Bilişsel Yük Kuramı Çerçevesinde Değerlendirilmesi.
Yıldırım, Zahide; Ataş, Amine Hatun; Delialioğlu, Ömer; Aşkun, Cengiz Savaş(2013-12-31)
Bu araştırmanın amacı Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi (BÖTE) programlarında yer alan ‘Bilgisayar Donanımı’ dersi kapsamında öğrencilere uygulama olanağı sağlamak amacıyla mobil teknolojilerde çalışacak similasyonlar geliştirmek ve ‘Mobil Destekli Kesintisiz Öğrenme’ ortamı sunarak bu ortamın etkinliğini Bilişsel Yük Kuramı ve öğrenme çıktıları açısından incelemektir.
Mikro Bilgisayar Destekli Labaratuar Uygulamaları İle İlgili Bir Hizmet İçi Eğitim Kursu Düzenlenmesi Ve Bu Kursun Etkinliğinini Belirlenmesi.
Eryılmaz, Ali(2013-12-31)
Amaç Çalışmanın ana amacı Anadolu Öğretmen Liselerinde görev yapan fizik öğretmenleri için MBL kullanımı ile ilgili bir hizmet içi eğitim kursu tasarlamak ve bu kursun etkililiğine bakmaktır. Kurs öncesinde öğretmenlerin MBL kullanımı ile ilgili ihtiyaçlarını belirlemek amacı ile bir ihtiyaç analizi yapılacaktır. İhtiyaç analizinde incelenmesi gereken faktörler için alan yazından öğretmenlerin teknolojiyi, özellikle MBL’leri uygularken karşılaştıkları engeller belirlenecektir. Çalışmanın ikinci amacı MBL’...
MATEMATİK EĞİTİMİ ALANINDAKİ DOKTORA ÖĞRENCİLERİNİN ALAN YETERLİKLERİ VE KÜRESEL YETERLİKLER İLE İLGİLİ İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ
Haser, Çiğdem(2017-12-31)
Bu çalışmada matematik eğitimi alanındaki doktora öğrencilerinin matematik eğitimi alanındaki araştırmacıların sahip olmaları gereken alana özgü bilgi ve beceriler ile küresel yeterlikler hakkındaki ihtiyaçlarının belirlenmesi hedeflenmektedir. Bu ihtiyaçlar doktora öğrencilerinin kavramaları doğrultusunda ortaya konarak, programlarda dersler dışında doktora öğrencilerin için sağlanabilecek fırsatlar hakkında öneriler sunulacaktır.
ORTAÖĞRETİM VE YÜKSEKÖĞRETİMDE ÇALIŞAN İNGİLİZCE ÖĞRETMEN EĞİTİMCİLERİNİN MESLEKİ BİLGİ VE YETERLİKLERİ AÇISINDAN BİR PROFİL ANALİZİ
Daloğlu, Ayşegül(2017-12-31)
Bu çalışmanın temel amacı Türkiye’deki üniversitelerin İngilizce Öğretmenliği bölümlerinde çalışan hizmet öncesi öğretmen eğitimcileri ile Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı okullarda çalışan hizmetiçi İngilizce öğretmeni eğitimcilerinin mesleki gelişim yöntemlerini, ihtiyaçlarını ve görüşlerini inceleyerek ortaya bir “öğretmen eğitimcileri profili” çıkarmaktır. Türkiye'nin çeşitli şehirlerindeki üniversitelerdeki İngilizce Öğretmenliği bölümleri ve bu bölümlerin öğretmenlik deneyimi ve uygulaması dersleri içi...
Citation Formats
K. Çağıltay, “ODTU-MOOC Altyapısı Oluşturma Projesi,” 2014. Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/61968.