Çocuk Kütüphanesi Hizmetleri İçin İlkeler

Download
2011
Yılmaz, Bülent
Ekici, Selda

Suggestions

Child Abuse/Neglect and Depressive Symptomatology: The Mediating Roles of Early Maladaptive Schemas
Ünal Elif ; Gençöz, Tülin (2019-01-01)
Recently, there has been a growing interest in identifying the mechanisms of how child abuse/neglect predicts the development of psychopathology in adulthood. In that respect, schema therapy explains the origin of psychopathology with early maladaptive schemas. This study aimed to explore the mediator roles of five different schema domains between child abuse/neglect and depressive symptomatology relationship in a university student sample. The sample of this study consisted of 414 undergraduate and graduat...
Çocuk Bakıcısı ve Ailenin İlişkisi
Akay, Nazlı; Şahin Acar, Başak (2021-01-01)
Çocukların Tiktok Kullanımı İçin Bir Ebeveyn Filtreleme Seçeneği Tasarlama ve Değerlendirme
Tektunalı, Ege; Ünal, Ece; Güney, Aslı Yaren; Baykal, Gökçe Elif (Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi; 2022)
Günümüzde çocukların en fazla kullandığı sosyal medya araçları video paylaşım platformlarından oluşmaktadır. Bu uygulamaların başında hem çocuk kullanıcı sayısı en hızlı artan hem de çocuklara yönelik bir ebeveyn denetim ve filtreleme özelliği kısıtlı olan TikTok yer almaktadır. Bu çalışmanın amacı TikTok kullanan ebeveyn ve çocukların kullanım biçimleri, motivasyonları, uygulama hakkındaki görüş ve fikirlerinden yola çıkarak ebeveyn denetim ve filtreleme özelliğine ilişkin tasarım çözümleri geliştirmektir....
Çocuk ve Ergenlerde Kuralları İçselleştirme: Türkiye Temsili Örneklem Üzerinden İncelenmesi
KOÇ ARIK, GİZEM; Şahin Acar, Başak; DOĞAN, AYSUN; TAHİROĞLU, DENİZ; Kazak Berument, Sibel (2022-10-16)
Çocuklarda Algılanan Motor Yeterlilik Envanterinin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması.
Mülazimoğlu Balli, Özgür; Hürmeriç Altunsöz, Irmak (2019-06-19)
Citation Formats
B. Yılmaz and S. Ekici, “Çocuk Kütüphanesi Hizmetleri İçin İlkeler,” Türk Kütüphaneciliği, pp. 545–552, 2011, Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/69310.