Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Adobe Flash CS3 Yazılımı ile Öğretim Materyali Geliştirme
Date
2010-3-05
Author
Anonim
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
303
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/70078
https://ocw.metu.edu.tr/course/view.php?id=81
Collections
Distance Education Application and Research Center (ODTÜ UZEM), Course Material
Suggestions
OpenMETU
Core
Microsoft Excel 2010 Eğitimi Destek Materyalleri
Anonymous(2015)
Microsoft Word 2010 Eğitimi Destek Materyalleri
Anonymous(2013)
Java ile Nesne Yönelimli Programlama II
Koçyiğit, Altan(2010)
Bu ders Java programlama dili kullanarak nesneye dayalı programlama hakkındaki konuları kapsar. Java programlama dilinin temelleri verilir, Java kütüphaneleri kullanılarak, Java dilinin nesneye dayalılık özellikleri anlatılır. Bu kütüphanedeki nesnelerle çalışma yöntemleri aktarılır. Dersin sonunda katılımcıların nesneler yaratma ve Java dilinde programlar yazabilme yeteneklerini kazanmış olması beklenir.
Java ile Nesne Yönelimli Programlama I
Koçyiğit, Altan(2009)
Bu ders Java programlama dili kullanarak nesneye dayalı programlama hakkındaki konuları kapsar. Java programlama dilinin temelleri verilir, Java kütüphaneleri kullanılarak, Java dilinin nesneye dayalılık özellikleri anlatılır. Bu kütüphanedeki nesnelerle çalışma yöntemleri aktarılır. Dersin sonunda katılımcıların nesneler yaratma ve Java dilinde programlar yazabilme yeteneklerini kazanmış olması beklenir.
X-ray physics and computerized tomography simulation using java and flash
Şık, Ayhan Serkan; Gençer, Nevzat Güneri; Department of Electrical and Electronics Engineering (2003)
For the education of X-ray imaging, having a detailed knowledge on the interaction of radiation with matter is very important. Also the generation and detection concepts of the X-ray have to be grasped well. Sometimes it is not easy to visualize the interactions and assess the scheme in quantum physics level for the medical doctors and the engineers who have not studied on the modern physics in an appropriate level. This thesis aims to visualize these interactions, X-ray generation and detection, and comput...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Anonim, “Adobe Flash CS3 Yazılımı ile Öğretim Materyali Geliştirme,” 00, 2010, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/70078.