Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Sosyal adalet liderliği ve etkili okul
Date
2015-05-07
Author
Kondakçı, Yaşar
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
293
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/73106
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Sosyal temsil kuramına genel bir bakış
CİRHİNLİOĞLU, FATMA GÜL; AKTAŞ, VEZİR; Öner Özkan, Bengi (2006-01-01)
Sosyal psikolojide tutumlar ve tutum değişimi
Sakallı, Nuray (İmge Kitabevi Yayınları, 2018-01-01)
Sosyal Politika Söylemi Olarak Kırılgan Dezavantajlı Riskli Gruplar
Elif, Çarıkcı; Hoşgör, Hatice Ayşe; Tılıç, Helga (2016-12-03)
Codification of social capital : the impact of ICT
Gürsoy, Serkan; Erdil, Erkan; Department of Science and Technology Policy Studies (2013)
This study aims to investigate the impact of information and communication technologies on social capital. This impact varies not only according to the technologies used but also according to the perception of social capital. Both concepts have wider applications and differentiated areas of implementation. This study evaluates ICT in terms of “knowledge sharing.” Similarly, social capital is taken into consideration in terms of organizational context. Within such a framework, constructs affiliated with thes...
Sosyal kimlik özdeşimi ve iç grup normunun iç grup yanlılığı ile ilişkisi
Çoksan, Sami (null; 2016-10-07)
Sosyal Kimlik Kuramı’na göre, grup üyeleri, sosyal kimliklerini olumlama eğilimindedirler. İç grup yanlılığı yapmak, bu olumlama araçlarından biri olarak görülmektedir. Literatürde gruplarıyla özdeşim düzeyi yüksek kişilerin, diğerlerine göre daha yüksek düzeyde iç grup yanlılığı yaptığını gösteren çalışmalar mevcuttur (Aberson ve Howanski, 2002; Mertan, 2011). Grup ile özdeşim düzeyinin iç grup yanlılığı üzerindeki etkisini arttırıp azaltacak değişkenlerden biri grup normudur. Örneğin, grup normunun yanlıl...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Y. Kondakçı, “Sosyal adalet liderliği ve etkili okul,” 2015, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/73106.