Sosyal adalet liderliği ve etkili okul

2015-05-07

Suggestions

Sosyal temsil kuramına genel bir bakış
CİRHİNLİOĞLU, FATMA GÜL; AKTAŞ, VEZİR; Öner Özkan, Bengi (2006-01-01)
Sosyal psikolojide tutumlar ve tutum değişimi
Sakallı, Nuray (İmge Kitabevi Yayınları, 2018-01-01)
Sosyal Politika Söylemi Olarak Kırılgan Dezavantajlı Riskli Gruplar
Elif, Çarıkcı; Hoşgör, Hatice Ayşe; Tılıç, Helga (2016-12-03)
Codification of social capital : the impact of ICT
Gürsoy, Serkan; Erdil, Erkan; Department of Science and Technology Policy Studies (2013)
This study aims to investigate the impact of information and communication technologies on social capital. This impact varies not only according to the technologies used but also according to the perception of social capital. Both concepts have wider applications and differentiated areas of implementation. This study evaluates ICT in terms of “knowledge sharing.” Similarly, social capital is taken into consideration in terms of organizational context. Within such a framework, constructs affiliated with thes...
Sosyal kimlik özdeşimi ve iç grup normunun iç grup yanlılığı ile ilişkisi
Çoksan, Sami (null; 2016-10-07)
Sosyal Kimlik Kuramı’na göre, grup üyeleri, sosyal kimliklerini olumlama eğilimindedirler. İç grup yanlılığı yapmak, bu olumlama araçlarından biri olarak görülmektedir. Literatürde gruplarıyla özdeşim düzeyi yüksek kişilerin, diğerlerine göre daha yüksek düzeyde iç grup yanlılığı yaptığını gösteren çalışmalar mevcuttur (Aberson ve Howanski, 2002; Mertan, 2011). Grup ile özdeşim düzeyinin iç grup yanlılığı üzerindeki etkisini arttırıp azaltacak değişkenlerden biri grup normudur. Örneğin, grup normunun yanlıl...
Citation Formats
Y. Kondakçı, “Sosyal adalet liderliği ve etkili okul,” 2015, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/73106.