Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Türkiye’nin Eğitimle İmtehanı
Date
2017-10-21
Author
Akar, Hanife
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
107
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/73180
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Türkiye’nin Komşuları
Türkeş, Mustafa (İmge Kitabevi Yayınları, 2002-08-01)
Türkiye’de Sınıfın Yaşanan Kültürel Kodları
Topal Yılmaz, Aylin; Avcı, Özgür(2017-12-31)
Bu araştırma projesi ilişkisel bir sınıf yaklaşımın daha açıklayıcı olacağı, özellikle toplumsal ve kültürel bir değişimin yaşandığı dönemlerde bu tür dinamik analizlerin önemli olduğu savını öne sürüyor. Türkiye’de sınıf kültürünün bir topolojisi çıkarmayı ve bu yapıyı Almanya, Brezilya ve Hindistan’da eşzamanlı olarak yapılması planlanan çalışmalarla karşılaştırmayı amaçlıyor.Bu araştırmada Bourdieu’nun geliştirdiği habitus kavramından yola çıkılarak yapılandırılacak olan görüşme formu kullanılarak kapsam...
Türkiye’de Eğitim Fakültelerine Bakış: ODTÜ Örneği
Göktürk Ağın, Duygun; Kandemir, Anıl(2017-12-31)
Eğitim tarihsel, kültürel ve sosyo-ekonomik yapılar ve işleyiş süreçlerinin etkisinde şekillenmektedir. Eğitim süreçlerinin anlamı da toplumsal yapılar ve reflekslere bağımlı süreçler olarak değerlendirilmektedir. Bu bağlamda üniversite bünyesinde fakülte statüsünde yapılandırılmış olan Eğitim Fakültelerinin makro düzeydeki politikalar ile ilişkisi ve mikro düzeyde ise kurumsal dinamikleri incelenmelidir. Bu proje eğitim süreçlerini toplumsal alanın ilişkiler ağından soyutlamadan ve kurumsal yapının inşa s...
Türkiye’nin Yaşlı Nüfusunun Mekansal Analizi
Şenbil, Metin; Yetişkul Şenbil, Emine (2019-05-03)
Türkiye’de Ev İçi Üretim Değeri
Erdil, Erkan; Dayıoğlu Tayfur, Meltem (null, Türk-İş Araştırma Merkezi, 1997-01-01)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
H. Akar, “Türkiye’nin Eğitimle İmtehanı,” 2017, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/73180.