1. sinif ögrencilerinin cikarma problemleri cozerken kullandiklari toplama stratejileri

2018-10-06

Suggestions

1. Sınıf Öğrencilerinin Çıkarma Problemleri Çözerken Kullandıkları Toplama Stratejileri
Sevinç, Şerife; Işıksal Bostan, Mine; Çakıroğlu, Erdinç; KANDİL, SEMANUR (2018-10-06)
1. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Deneyimleri
Çakıroğlu, Erdinç; Sevinç, Şerife; Şeker, Vuslat (null; 2018-04-14)
Birinci Sınıf Fizik Laboratuvar Deneylerinin Uzaktan Erişim ile Yapılması
Turan, İsmail; Bilmiş, Selçuk; Yüce, Emre(2018-12-31)
Günümüzde internet üzerinden verilen dersler her geçen gün daha da yaygınlaşmaktadır. MIT, Stanford gibi bir çok köklü üniversitelerin yanında "udacity" ve "edX" benzeri web siteleri aracılığıyla kullanıcılar, dünyanın en iyi üniversitelerinden ders dinleyebilmektedirler. Bu durum eğitimde fırsat eşitliği sağlanabilmesi açısından büyük önem taşımaktadır. Üniversitemiz de derslerini internet üzerinden kullanıcılara açan koklu üniversitelerdendir. Öte yandan temel bilim derslerinde sadece teorik bilgi yetmeme...
1. ULUSLARARASI LİSANSÜSTÜ ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU YAPILI ÇEVRE
Elias Özkan, Soofia Tahira; Çakmaklı, Ayşem Berrin (Metu Press Yayınları, 2010-10-01)
1 Nolu F Tipi Cezaevinde kalan mahkumların psikolojik durumlarının değerlendirilmesi
Çençöz, Faruk; Durak, Şenol Emre(2002-11-01)
Cezaevleri mahkumların topluma tekrar kazandırılması için yapılanmış kurumlardır. Hüküm giydikleri süre içinde mahkumların cezaevinden maksimum yarar sağlayabilmeleri için cezaevindeki şartlara uyum sağlamaları önem kazanmaktadır. Stres, kaygı ve depresyon cezaevinde uyumu zorlaştırmaya neden olabilmektedir. Bu araştırmada mahkumların hissettikleri stres, kaygı ve depresyonun hangi faktörlerden kaynaklandığı araştırılmıştır. Bu amaçla ilk önce mahkumların stres seviyelerini belirleyen cezaevi şartlarına ait...
Citation Formats
Ş. Sevinç, M. Işıksal Bostan, E. Çakıroğlu, and S. Kandil, “1. sinif ögrencilerinin cikarma problemleri cozerken kullandiklari toplama stratejileri,” 2018, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/74385.