Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
1. sinif ögrencilerinin cikarma problemleri cozerken kullandiklari toplama stratejileri
Date
2018-10-06
Author
Sevinç, Şerife
Işıksal Bostan, Mine
Çakıroğlu, Erdinç
Kandil, Semanur
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
162
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/74385
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
1. Sınıf Öğrencilerinin Çıkarma Problemleri Çözerken Kullandıkları Toplama Stratejileri
Sevinç, Şerife; Işıksal Bostan, Mine; Çakıroğlu, Erdinç; KANDİL, SEMANUR (2018-10-06)
1. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Deneyimleri
Çakıroğlu, Erdinç; Sevinç, Şerife; Şeker, Vuslat (null; 2018-04-14)
Birinci Sınıf Fizik Laboratuvar Deneylerinin Uzaktan Erişim ile Yapılması
Turan, İsmail; Bilmiş, Selçuk; Yüce, Emre(2018-12-31)
Günümüzde internet üzerinden verilen dersler her geçen gün daha da yaygınlaşmaktadır. MIT, Stanford gibi bir çok köklü üniversitelerin yanında "udacity" ve "edX" benzeri web siteleri aracılığıyla kullanıcılar, dünyanın en iyi üniversitelerinden ders dinleyebilmektedirler. Bu durum eğitimde fırsat eşitliği sağlanabilmesi açısından büyük önem taşımaktadır. Üniversitemiz de derslerini internet üzerinden kullanıcılara açan koklu üniversitelerdendir. Öte yandan temel bilim derslerinde sadece teorik bilgi yetmeme...
1. ULUSLARARASI LİSANSÜSTÜ ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU YAPILI ÇEVRE
Elias Özkan, Soofia Tahira; Çakmaklı, Ayşem Berrin (Metu Press Yayınları, 2010-10-01)
1 Nolu F Tipi Cezaevinde kalan mahkumların psikolojik durumlarının değerlendirilmesi
Çençöz, Faruk; Durak, Şenol Emre(2002-11-01)
Cezaevleri mahkumların topluma tekrar kazandırılması için yapılanmış kurumlardır. Hüküm giydikleri süre içinde mahkumların cezaevinden maksimum yarar sağlayabilmeleri için cezaevindeki şartlara uyum sağlamaları önem kazanmaktadır. Stres, kaygı ve depresyon cezaevinde uyumu zorlaştırmaya neden olabilmektedir. Bu araştırmada mahkumların hissettikleri stres, kaygı ve depresyonun hangi faktörlerden kaynaklandığı araştırılmıştır. Bu amaçla ilk önce mahkumların stres seviyelerini belirleyen cezaevi şartlarına ait...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Ş. Sevinç, M. Işıksal Bostan, E. Çakıroğlu, and S. Kandil, “1. sinif ögrencilerinin cikarma problemleri cozerken kullandiklari toplama stratejileri,” 2018, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/74385.