Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
1. Sınıf Öğrencilerinin Çıkarma Problemleri Çözerken Kullandıkları Toplama Stratejileri
Date
2018-10-06
Author
Sevinç, Şerife
Işıksal Bostan, Mine
Çakıroğlu, Erdinç
KANDİL, SEMANUR
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
67
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/99868
Conference Name
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2018)
Collections
Department of Mathematics and Science Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
1. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Deneyimleri
Çakıroğlu, Erdinç; Sevinç, Şerife; Şeker, Vuslat (null; 2018-04-14)
1. sinif ögrencilerinin cikarma problemleri cozerken kullandiklari toplama stratejileri
Sevinç, Şerife; Işıksal Bostan, Mine; Çakıroğlu, Erdinç; Kandil, Semanur (2018-10-06)
1. ULUSLARARASI LİSANSÜSTÜ ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU YAPILI ÇEVRE
Elias Özkan, Soofia Tahira; Çakmaklı, Ayşem Berrin (Metu Press Yayınları, 2010-10-01)
An action research on program development process for determining multiple intelligences profiles of 1st, 2nd and 3rd graders
Temiz, Nida; Kiraz, Ercan; Department of Educational Sciences (2010)
This study aimed to explore a program development process and explain how each component of the process contributes to overall procedure for determining 1st, 2nd, and 3rd grade students’ multiple intelligences profiles. The action research was conducted through implementing the incremental components of development process namely; (1) needs assessment, (2) program design, (3) program implementation and verification, (4) summative evaluation. Purposeful sampling methods were used to select the participants o...
1 Nolu F Tipi Cezaevinde kalan mahkumların psikolojik durumlarının değerlendirilmesi
Çençöz, Faruk; Durak, Şenol Emre(2002-11-01)
Cezaevleri mahkumların topluma tekrar kazandırılması için yapılanmış kurumlardır. Hüküm giydikleri süre içinde mahkumların cezaevinden maksimum yarar sağlayabilmeleri için cezaevindeki şartlara uyum sağlamaları önem kazanmaktadır. Stres, kaygı ve depresyon cezaevinde uyumu zorlaştırmaya neden olabilmektedir. Bu araştırmada mahkumların hissettikleri stres, kaygı ve depresyonun hangi faktörlerden kaynaklandığı araştırılmıştır. Bu amaçla ilk önce mahkumların stres seviyelerini belirleyen cezaevi şartlarına ait...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Ş. Sevinç, M. Işıksal Bostan, E. Çakıroğlu, and S. KANDİL, “1. Sınıf Öğrencilerinin Çıkarma Problemleri Çözerken Kullandıkları Toplama Stratejileri,” presented at the 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2018), Denizli, Türkiye, 2018, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/99868.