1. Sınıf Öğrencilerinin Çıkarma Problemleri Çözerken Kullandıkları Toplama Stratejileri

2018-10-06
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2018)

Suggestions

1. Sınıf Öğrencilerinin Problem Kurma Deneyimleri
Çakıroğlu, Erdinç; Sevinç, Şerife; Şeker, Vuslat (null; 2018-04-14)
1. sinif ögrencilerinin cikarma problemleri cozerken kullandiklari toplama stratejileri
Sevinç, Şerife; Işıksal Bostan, Mine; Çakıroğlu, Erdinç; Kandil, Semanur (2018-10-06)
1. ULUSLARARASI LİSANSÜSTÜ ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU YAPILI ÇEVRE
Elias Özkan, Soofia Tahira; Çakmaklı, Ayşem Berrin (Metu Press Yayınları, 2010-10-01)
An action research on program development process for determining multiple intelligences profiles of 1st, 2nd and 3rd graders
Temiz, Nida; Kiraz, Ercan; Department of Educational Sciences (2010)
This study aimed to explore a program development process and explain how each component of the process contributes to overall procedure for determining 1st, 2nd, and 3rd grade students’ multiple intelligences profiles. The action research was conducted through implementing the incremental components of development process namely; (1) needs assessment, (2) program design, (3) program implementation and verification, (4) summative evaluation. Purposeful sampling methods were used to select the participants o...
1 Nolu F Tipi Cezaevinde kalan mahkumların psikolojik durumlarının değerlendirilmesi
Çençöz, Faruk; Durak, Şenol Emre(2002-11-01)
Cezaevleri mahkumların topluma tekrar kazandırılması için yapılanmış kurumlardır. Hüküm giydikleri süre içinde mahkumların cezaevinden maksimum yarar sağlayabilmeleri için cezaevindeki şartlara uyum sağlamaları önem kazanmaktadır. Stres, kaygı ve depresyon cezaevinde uyumu zorlaştırmaya neden olabilmektedir. Bu araştırmada mahkumların hissettikleri stres, kaygı ve depresyonun hangi faktörlerden kaynaklandığı araştırılmıştır. Bu amaçla ilk önce mahkumların stres seviyelerini belirleyen cezaevi şartlarına ait...
Citation Formats
Ş. Sevinç, M. Işıksal Bostan, E. Çakıroğlu, and S. KANDİL, “1. Sınıf Öğrencilerinin Çıkarma Problemleri Çözerken Kullandıkları Toplama Stratejileri,” presented at the 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2018), Denizli, Türkiye, 2018, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/99868.