Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Sınıf Öğretmenlerinin Okulöncesi Eğitim ve Okulöncesinde İlköğretime Geçiş Süreci Hakkındaki Düşünceleri
Date
2011-05-07
Author
Erden, Feyza
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
127
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/75369
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Sınıf Öğretmenlerinin Okulöncesi Eğitim ve Okulöncesinde İlköğretime Geçiş Süreci Hakkındaki Düşünceleri
Erden, Feyza (2011-05-07)
Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretime Geçiş Süreci Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Erden, Feyza; Altun, Dilek (2014-04-01)
Sınıf Öğretmenlerinin Günlük Planlarla İlgili Algıları Öncelikler Sorunlar ve Öneriler
Yıldırım, Ali; Öztürk Akar, Ebru (2002-01-01)
Sınıf Öğretmenlerinin STEM Temelli Etkinlik Tasarlama Süreçleri
Karahan, Engin; BOZAN, MEHMET ARİF; ANAGÜN, ŞENGÜL SAİME (2021-07-07)
Sınıf Öğretmenlerinin Beden Eğitimi ve Oyun Dersi Öğretimindeki Güven Seviyelerinin Değerlendirilmesi
Ulu, Nilgün; Yazıcı, Tuba; Hürmeriç Altunsöz, Irmak (2019-11-01)
Bu çalışmanın temel amacı sınıf öğretmenlerinin beden eğitimi ve oyun dersi öğretimi sırasındaki güven seviyelerinin araştırılmasıdır. Buna ek olarak; cinsiyet, okutulan sınıf ve hizmet yılı gibi faktörlerin öğretmenlerin güven seviyesine etkisi olup olmadığı araştırılmıştır. Çalışmaya Ankara’nın Çankaya ilçesinde görev yapan 320 (147 Kadın ve 173 Erkek) sınıf öğretmeni gönüllü olarak katılmıştır. Sınıf öğretmenlerinin beden eğitimi ve oyun dersi öğretimi sırasındaki güven seviyelerini ölçmek için Spittle, ...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
F. Erden, “Sınıf Öğretmenlerinin Okulöncesi Eğitim ve Okulöncesinde İlköğretime Geçiş Süreci Hakkındaki Düşünceleri,” 2011, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/75369.