Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Sınıf Öğretmenlerinin STEM Temelli Etkinlik Tasarlama Süreçleri
Date
2021-07-07
Author
Karahan, Engin
BOZAN, MEHMET ARİF
ANAGÜN, ŞENGÜL SAİME
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
117
views
0
downloads
Cite This
URI
https://drive.google.com/file/d/15gitwJtkizFFWboRGTy7r4drJYquHCeq/view
https://hdl.handle.net/11511/98249
Conference Name
International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Collections
Department of Mathematics and Science Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Sınıf Öğretmenlerinin Okulöncesi Eğitim ve Okulöncesinde İlköğretime Geçiş Süreci Hakkındaki Düşünceleri
Erden, Feyza (2011-05-07)
Sınıf Öğretmenlerinin Okulöncesi Eğitim ve Okulöncesinde İlköğretime Geçiş Süreci Hakkındaki Düşünceleri
Erden, Feyza (2011-05-07)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Piramit Bilgileri Tanım ve Örnekler Oluşturma
Ubuz, Behiye (2015-08-01)
Bu araştırma, son sınıfda bulunan sınıf öğretmeni adaylarının piramit kavramına ilişkin bilgilerini, oluşturdukları tanım ve örneklendirmeleri inceleyerek ortaya çıkarmayı amaçlamaktadır. Nitel araştırma desenlerinden biri olan durum çalışması (örnek olay) kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu, 2008–2009 eğitim-öğretim yılında Ankara ilindeki bir devlet üniversitesinde Sınıf Öğretmenliği Bölümü’nde son sınıfta öğrenim gören 2’si kız 2’si erkek toplam 4 öğretmen adayı oluşturmaktadır. Araştırmada kull...
Sınıf Öğretmenlerinin Günlük Planlarla İlgili Algıları Öncelikler Sorunlar ve Öneriler
Yıldırım, Ali; Öztürk Akar, Ebru (2002-01-01)
Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim ve İlköğretime Geçiş Süreci Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Erden, Feyza; Altun, Dilek (2014-04-01)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
E. Karahan, M. A. BOZAN, and Ş. S. ANAGÜN, “Sınıf Öğretmenlerinin STEM Temelli Etkinlik Tasarlama Süreçleri,” presented at the International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Aksaray, Türkiye, 2021, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://drive.google.com/file/d/15gitwJtkizFFWboRGTy7r4drJYquHCeq/view.