2013 Eğitim Vizyonu Kapsamında Öğretmenlerin Sürekli Mesleki Gelişimi

2019-03-21
Seferoğlu, Gölge

Suggestions

2023 e Doğru Sanayi Yapısal Dönüşüm ve Sanayi Politikaları
Taymaz, Erol; Voyvoda, Ebru (2015-05-01)
Bu çalışmada, Türkiye ekonomisinde sanayi sektörünün gelişimi ve sanayi politikaları uzun dönemli bir perspektif ile incelenmiştir. Türkiye ekonomisinde imalat sanayi, ekonominin dışa açılma sürecinde üretim, üretkenlik ve istihdamın şekillenmesinde odak noktası olagelmiş, ulusal ekonominin büyüme ve yapısal dönüşüm mekanizmalarının ana belirleyicisi konumunda olmuştur. Bu doğrultuda öncelikle sanayi sektörü büyüme, istihdam, dış ticaret ve küresel ekonomi ile entegrasyon dinamikleri açılarından değerlendir...
2020 Mezuniyet Projeleri Kataloğu
Şener Pedgley, Bahar; Pedgley, Owaın Francıs (2020-08-01)
1997 Eğitim Reformunun Eğitim Çıktıları Üzerindeki Etkisi Sosyoekonomik Gruplara Göre Nasıl Farklılaşmıştır?
Kırdar, Murat Güray; Dayıoğlu Tayfur, Meltem(2013-12-31)
Bu çalışma 1997 yılında gerçekleşen eğitim reformunun, ki bu reform zorunlu eğitim süresini 5 yıldan 8 yıla çıkarmıştır, eğitim çıktıları üzerindeki etkisinin farklı sosyoekonomik gruplar arasındaki eğitim farklılıklarını nasıl değiştirdiğini ortaya koymayı amaçlamaktadır. Bilindiği üzere, Türkiye’de farklı sosyoekonomik gruplar arasında – örneğin cinsiyet, kır/kent durumu, ana dil ve anne/baba eğitimine göre – önemli farklılıklar bulunmaktadır. Bu bağlamda, yeni eğitim yasası bu farklılıkları azaltmış mıdı...
Afghanistan’s Security after 2014: Domestic and Regional Dimensions (AS2014)
Tanrısever, Oktay Fırat(2013-7-30)
Citation Formats
G. Seferoğlu, “2013 Eğitim Vizyonu Kapsamında Öğretmenlerin Sürekli Mesleki Gelişimi,” 2019, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/76220.