Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
2013 Eğitim Vizyonu Kapsamında Öğretmenlerin Sürekli Mesleki Gelişimi
Date
2019-03-21
Author
Seferoğlu, Gölge
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
117
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/76220
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
2023 e Doğru Sanayi Yapısal Dönüşüm ve Sanayi Politikaları
Taymaz, Erol; Voyvoda, Ebru (2015-05-01)
Bu çalışmada, Türkiye ekonomisinde sanayi sektörünün gelişimi ve sanayi politikaları uzun dönemli bir perspektif ile incelenmiştir. Türkiye ekonomisinde imalat sanayi, ekonominin dışa açılma sürecinde üretim, üretkenlik ve istihdamın şekillenmesinde odak noktası olagelmiş, ulusal ekonominin büyüme ve yapısal dönüşüm mekanizmalarının ana belirleyicisi konumunda olmuştur. Bu doğrultuda öncelikle sanayi sektörü büyüme, istihdam, dış ticaret ve küresel ekonomi ile entegrasyon dinamikleri açılarından değerlendir...
2020 Mezuniyet Projeleri Kataloğu
Şener Pedgley, Bahar; Pedgley, Owaın Francıs (2020-08-01)
1997 Eğitim Reformunun Eğitim Çıktıları Üzerindeki Etkisi Sosyoekonomik Gruplara Göre Nasıl Farklılaşmıştır?
Kırdar, Murat Güray; Dayıoğlu Tayfur, Meltem(2013-12-31)
Bu çalışma 1997 yılında gerçekleşen eğitim reformunun, ki bu reform zorunlu eğitim süresini 5 yıldan 8 yıla çıkarmıştır, eğitim çıktıları üzerindeki etkisinin farklı sosyoekonomik gruplar arasındaki eğitim farklılıklarını nasıl değiştirdiğini ortaya koymayı amaçlamaktadır. Bilindiği üzere, Türkiye’de farklı sosyoekonomik gruplar arasında – örneğin cinsiyet, kır/kent durumu, ana dil ve anne/baba eğitimine göre – önemli farklılıklar bulunmaktadır. Bu bağlamda, yeni eğitim yasası bu farklılıkları azaltmış mıdı...
Afghanistan’s Security after 2014: Domestic and Regional Dimensions (AS2014)
Tanrısever, Oktay Fırat(2013-7-30)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
G. Seferoğlu, “2013 Eğitim Vizyonu Kapsamında Öğretmenlerin Sürekli Mesleki Gelişimi,” 2019, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/76220.