Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Tasarım Odaklı Düşünme
Date
2016-06-01
Author
Sorguç, Arzu
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
471
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/76993
Journal
ODTÜLÜ
Collections
Unverified, Article
Suggestions
OpenMETU
Core
Tasarım Odaklı Düşünme Yaklaşımı ile STEM Eğitimi Etkinliği Geliştirme
Öztürk, Ahsen; Korkut, Fatma (Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi; 2020)
STEM eğitimi, disiplinlerarası iş birliği yaparak çeşitli derslerin harmanlamasını amaçlamaktadır. Türkiye’de öğretmenlere yönelik STEM eğitimlerine ve STEM eğitimi etkinliklerine bakıldığında bunların fen bilimleri, teknoloji ve matematik dışındaki branşlar için yeterli olmadığı gözlenmektedir. Bu durum, farklı branşlardan eğitimcilerin kendi aralarında daha fazla iş birliği yapmaları gerektiğine işaret etmektedir. Öğrencilerin etkin katılımını önceleyen yaratıcı süreçlerin ve bu süreçleri destekleye...
Tasarım odaklı düşünme yaklaşımı: Arduino ile proje geliştirme süreci
Sadık, Olgun; ERGÜLEÇ, FUNDA; OKTAY, OKTAY (PEGEM, 2020-01-01)
Co-developing STEM activities through design thinking approach for fifth graders
Öztürk, Ahsen; Korkut, Fatma; Department of Industrial Design (2020)
STEM (Science, Technology, Engineering and Math) education aims to integrate diverse disciplines by making interdisciplinary collaboration in K-12 education. When we review the STEM training and course materials given to teachers in Turkey, it is observed that they mainly focus on science and mathematics, and remain insufficient for disciplines such as social sciences, Turkish, English or visual arts. This situation implies that teachers from diverse disciplines need to work collaboratively among themselves...
Tasarım Yaklaşımı ve Tasarım Odaklı Düşünme
Börekçi, Naz Ayşe Güzide Z. (null; 2018-09-10)
Tasarıma Bağlı Kalite Kaybının Ölçümü için Yöntem Geliştirilmesi
Köksal, Gülser(2017-12-31)
Ürün ve süreçlerin kalitesinin düşük olması hem üretici hem de tüketici için önemli parasal ve diğer kayıplara neden olmaktadır. Bu kayıpların azaltılmasında tasarımcının, ürün ve süreçlerin parametre ve toleranslarını, kalitesizlik maliyetlerini azaltacak yönde seçmesi önemlidir. Söz konusu seçimi yapabilmek için ise kalite kaybını (veya kalitesizlik maliyetini) tasarım parametreleri ile ilişkilendiren modellere gerek duyulmaktadır. Bu amaçla literatürde bazı kalite kayıp fonksiyonları önerilmiştir. Ancak ...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
A. Sorguç, “Tasarım Odaklı Düşünme,”
ODTÜLÜ
, pp. 36–40, 2016, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/76993.