Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Bezirhane’de Birikenler; Tasarımcıların Gözünden Kapadokya
Date
2020-01-01
Author
Baş Bütüner, Funda
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
434
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/79680
Collections
Unverified, Book / Book chapter
Suggestions
OpenMETU
Core
Dijital Çagın Sosyal Beyinleri
Yıldırım, İbrahim Soner (null; 2016-06-03)
Rahmi Bediz’in Ardından
Altan, Tomris Elvan (2011-01-01)
Fransızca Fiil Çekimi
Akdaş, Çelebi (Pelikan Tıp & Teknik Kitapçılık, 2018-10-01)
Fransızcada fiillerin zamanlara göre çekimi verilmektedir
Sanal Gerçeklik Ortamlarında Bulunma Hissi
Geriş, Ali; Tunga, Yeliz (2020-12-01)
Sanal gerçeklik bireylerin mevcut fiziksel gerçeklikten koparak farklı dünyalar deneyimleyebilmelerini sağlayan önemli bir teknolojidir. Katılımcıların sanal gerçeklik ortamlarındaki tamamen var olma durumu literatürde bulunma hissi ya da bulunuşluk olarak ifade edilmektedir. Bu çalışmada Türkçe literatürde yaşanan eksikliği giderebilmek amacıyla bireylerin sanal gerçeklik ortamlarında yaşadıkları bulunma hissi üzerine gerçekleştirilen araştırmaların sistematik ve kapsamlı bir analizi yapılmıştır. Çalışma b...
Dijital Bir Deneyimin ‘Phygital’ Olarak Yeniden Tasarımı
Tatlısu, Enver; Turan, Gülname (Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi; 2022)
Dijital ürünlerin günlük yaşantımızdaki yerinin her geçen gün arttığı, birçok anlam ve değerin buharlaşarak dijital arayüzlerin içerisine çekildiği günümüzde, fiziksel yaşamın zenginliklerini yeniden ürün-kullanıcı etkileşimine davet etmenin yolları nelerdir? İki boyutlu dijital arayüzlerin sunduğu, soyut göstergelere dayalı dar iletişim kanalı, diğer duyu organlarının ürün etkileşimine dahil edilmesi ile zengin bir kullanıcı deneyimi sağlayacak şekilde genişletilebilir mi? Ürün-kullanıcı ilişkisinde çözülm...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
F. Baş Bütüner,
Bezirhane’de Birikenler; Tasarımcıların Gözünden Kapadokya
. 2020.