Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
75 Yılda Genişleyen Katılım ve Sorunlu Demokrasi
Date
1998-01-01
Author
Ayata, Ayşe
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
115
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/81081
Collections
Department of Business Administration, Article
Suggestions
OpenMETU
Core
75 Yılda Tebadan Yurttaşa
Ayata, Ayşe (null, 1998-12-01)
75. Yılda Türkiye'de Planlama, Kentleşme, Koruma Politikaları ve Mimarlık Forumu
Keskinok, Hüseyin Çağatay (1999-01-15)
15 Yılın Birikimi: docomomo-tr.org
Altan, Tomris Elvan; Salman, Sakine Yıldız (null; 2018-03-20)
Akyaka after 25 years: spatial and conceptual re-readings in architectural discourse
Batırbek, Canay; Cengizkan, Ali; Department of Architecture (2010)
In this study, it is aimed to explore Akyaka’s self-generated practice and its route of progress with the definitions of place. As the ignorance of Akyaka -as an unconventional body characterized with Nail Çakırhan’s Aga Khan Award winner traditional type of house in 1983- by the conventional architectural discourse prevents learning from it. Therefore, the research will focus on Akyaka’s distinctive story which is taking its references from a place and producing the place of its own, out of the boundaries ...
60-72 Aylık Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Sürdürülebilir Yaşam Çerçevesinde Çevrelerini Nasıl Algıladıklarının İncelenmesi
Olgan, Refika(2013-12-31)
Bu araştırmanın amacı okul öncesi dönem çocuklarının sürdürülebilir yaşam perspektifi açısından çevrelerini ve çevre-insan etkileşimini nasıl algıladıklarının incelenmesidir. Yapılacak olan araştırma kapsamında sürdürülebilir kalkınma için eğitim temelli bir program tasarımı yapılacak ve 60-72 aylık öğrenci grubuna sahip iki okul öncesi eğitim kurumunda uygulaması gerçekleştirilecektir. Tasarlanacak olan sürdürülebilir kalkınma için eğitim kapsamındaki 50 adet etkinlik yapılandırıcı yaklaşım temel alınarak ...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
A. Ayata, “75 Yılda Genişleyen Katılım ve Sorunlu Demokrasi,” pp. 0–0, 1998, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/81081.