Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Okul Öncesinde Teknoloji Eğitimi İçin Örnek Bir Ders Uygulaması
Date
2015-11-07
Author
Turgut, Gökben
Tunga, Yeliz
KIŞLA, TARIK
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
62
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/91984
Conference Name
World Conference on Educational and Instructional Studies
Collections
Graduate School of Natural and Applied Sciences, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Okul Öncesi Sınıflarında Yapı-İnşa Oyuncaklarının Kullanımı ve Öğretmen Görüşleri
Mert, Zeynep; Sevimli Çelik, Serap (2019-09-04)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM (Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik) Eğitimi Anlayışları.
Şenyurt, Ezgi; Demircan, Hasibe Özlen (2017-10-21)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Farkındalıkları ile Duygusal Zeka Özellikleri İlişkisi
Hamamcı, Beyza; Yayla, Kübra; Balaban Dağal, Asude (2020-01-03)
Okul Öncesi Çocukların Hareket Gelişimlerinin Belirlenmesi Ve Fiziksel Aktivite Seviyelerinin Ölçülmesi.
Hürmeriç Altunsöz, Irmak(2013-12-31)
Bu çalışmanın amacı okul öncesi çocukların hareket gelişimlerinin ve fiziksel aktivite seviyelerinin belirlenmesidir. Bu araştırmanın örneklemini Milli Eğitim Bakanlığına bağlı Özel ve Devlet Okullarında eğitim gören okul öncesi çocuklar (3-6 yaş grubu) oluşturmaktadır. Araştırmada, okul öncesi çocukların hareket gelişimleri Movement ABC-2 (Henderson, Sugden, & Barnett, 2007) testi ile değerlendirilip, fiziksel aktivite seviyeleri hafta içi 5 gün boyunca saat sabah 9’ dan akşam 5’e kadar aktivite monitörü...
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Çocuklar Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi (Uşak İli Örneği)
Yoleri, Sibel; Tetik, Gamzegül; Çetken, Hatice Şebnem (Gazi Üniversitesi , 2018-04-01)
Üstün yetenekli olmanın evrensel olarak kabul görmüş bir tanımı bulunmamakla birlikte; en genel çerçevede üstün yetenekli olmak; zekâ, akademik ve yetenek anlamında bireylerin kendi yaşıtlarına oranla daha üstün bir performans göstermesi olarak tanımlanabilir. Okul öncesi dönem çocukların sahip oldukları bireysel özelliklerini anlamak, yeteneklerini tanımak ve keşfetmek hatta var olan yeteneklerini geliştirmek açısından önemli yıllardır. Bu dönemde çocukta var olan üstün bir yeteneğin keşfedilmesi ileriki y...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
G. Turgut, Y. Tunga, and T. KIŞLA, “Okul Öncesinde Teknoloji Eğitimi İçin Örnek Bir Ders Uygulaması,” presented at the World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 2015, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/91984.