Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi Etkinliklerinin Planlanması ve Değerlendirme
Date
2020-12-01
Author
Olgan, Refika
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
324
views
0
downloads
Cite This
URI
https://www.pegem.net/erken-cocukluk-doneminde-cevre-egitimi
https://hdl.handle.net/11511/92474
Relation
Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi
Collections
Department of Elementary and Early Childhood Education, Book / Book chapter
Suggestions
OpenMETU
Core
Erken Çocukluk Döneminde Dijital Teknoloji-Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler
Altun, Dilek; Erden, Feyza (Nobel Yayın Dağıtım, 2022-09-01)
Erken Çocukluk Döneminde Aktif Öğrenme Ortamlarının Yaratılması
Sevimli Çelik, Serap; Demircan, Hasibe Özlen(2018-12-31)
Bilgisayar, video oyunları, televizyon, apartman hayatı ve okula servis ile ulaşım sonucunda aktif olmayan bir yaşam biçimi sürdüren günümüz çocukları için okul öncesi eğitim kurumları günlük hareketi desteklemede önemli bir role sahiptir. Okul ortamında fiziksel gelişimi desteklenen çocukların ileriki yaşamlarında fiziksel olarak daha aktif ve sağlıklı bir yaşam sürdürdükleri ve spora katılımlarının hareketsiz bir yaşam sürdüren çocuklara oranla daha yüksek olduğu vurgulanmaktadır (Gallahue & Ozmun, 2006)....
Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Yöntem ve Teknikler
Uludağ, Gonca; Erkan, Nefise Semra; Erdaş Kartal, Eda; Çelebi Öncü, Elif; Güdük, Ayşe Hicret; Özyılmaz Akamca, Güzin; Yurt, Özlem; Buldu, Elif; Angın, Duriye Esra; Öcal, Erdinç; Başaran, Mehmet; Canbeldek, Merve; Şahin Çakır, Çiğdem; Eti, İnanç; Bartan, Murat; Tekerci, Hacer; Kefi, Sara; Koçak Tümer, Nafiye Bilge; Özbek Ayaz, Ceylan; Özkan Kılıç, Özge; Tokuç, Hülya; Er, Hasan; Bay, Erdal (null, 2020-01-01)
Erken Çocukluk Döneminde STEM Eğitimi Anlayışı
ÇETİN, MUSTAFA; Demircan, Hasibe Özlen (2020-04-01)
Çocukların yaşamlarında karşılaşabilecekleri problemler ile bilimsel kavramlar arasında bağ kuran STEM eğitimi, erken çocukluk döneminden başlayarak öğrenme süreçlerine dahil olmaktadır. STEM eğitimi kavramsal öğrenmenin yanı sıra öğrencilerin aktif katılımlarının sağlandığı yaparak yaşayarak öğrenmenin ilke olarak yer verildiği bir eğitim anlayışıdır. Öyle ki STEM, öğrencilerin yaşantıları ile öğrendiklerini bütünleştirme konusunda olanaklar sunar. Erken çocukluk dönemi öğrenme ortamlarında STEM eğitiminin...
Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları
Erden, Feyza; Demircan, Hasibe Özlen (Eğiten Kitap, 2021-12-01)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
R. Olgan,
Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi Etkinliklerinin Planlanması ve Değerlendirme
. 2020.