Ortaokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Bilimleri Derslerindeki Başarı Hedef Yönelimlerinin Sınıf Seviyelerine Göre Karşılaştırılması

2016-09-30
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (XII. UFBMEK)

Suggestions

Ortaokul öğrencilerinin matematik ve fen bilimleri derslerindeki başarı hedef yönelimlerinin sınıf seviyelerine göre karşılaştırılması
Kaplan Can, Gözde; Kıran, Dekant (2016-09-30)
Ortaokul Öğrencileri, Fen Bilimleri Öğretmen Adayları Ve Fen Bilimleri Öğretmenleri Örnekleminde Yeni Ekolojik Paradigma Ölçeğinin Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Ateş, Hüseyin; Öztekin, Ceren; Teksöz, Gaye (2019-5-04)
Ortaokul Öğrencilerinin RGM Tasarımlarının İncelenmesi: Çılgın Makineler Yarışıyor
Karahan, Engin; AKÇAY, AHMET OĞUZ; BOZAN, MEHMET ARİF; GARAN, ÖMER; DOĞANER, ŞENAY (2022-07-01)
Ortaokul Öğrencilerinin Tamsayılar Konusundaki Çözüm Stratejileri
Akyüz, Didem (null; 2012-06-27)
Ortaokul Öğrencilerinin Yeraltı Su Kaynakları Hakkındaki Zihinsel Şemaları ve Kavramsal Anlamaları
Öztekin, Ceren; Demirci, Sinem; Şen, Mehmet; Şahin, Elvan; Teksöz, Gaye(2018-12-31)
Bu çalışmada ortaokul öğrencilerinin yer altı sularının yeri, hareketi ve su döngüsü ile ilişkisi hakkındaki bilgileri zihinsel şemaları ve kavramsal anlayışlarının ortaya çıkarılması amaçlanmaktadır. Araştırmanın verileri kişisel bilgi formu ve yer altı suyu kavram testi toplanması planlanmaktadır. Ek olarak öğrencilerinin yer altı suları ile ilgili zihinsel şemalarını ortaya çıkarmak amacıyla bir çizim yapmaları istenecektir. Bu çizimlerde öğrencilerin yer altı sularının yeri, hareketi, kullanımı ve su d...
Citation Formats
G. Kaplan Can, M. Şen, and D. KIRAN, “Ortaokul Öğrencilerinin Matematik ve Fen Bilimleri Derslerindeki Başarı Hedef Yönelimlerinin Sınıf Seviyelerine Göre Karşılaştırılması,” presented at the 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (XII. UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 2016, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/97033.