Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Çocuklar Doğaya Neden İhtiyaç Duyar?
Date
2021-01-01
Author
Olgan, Refika
Şenyurt, Ezgi
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
148
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/99336
Relation
Küçük Çocuklar İçin Dışarıda STEM Etkinlikleri
Collections
Department of Elementary and Early Childhood Education, Book / Book chapter
Suggestions
OpenMETU
Core
Çocuklara Matematik Tarih ile Nasıl Öğretilebilir?
Akyüz, Didem (Pegem Akademi Yayıncılık, 2018-04-01)
Çocuklarda Dil Anlama Süreçleri
Özge, Duygu (Koç Üniversitesi Yayınları, 2018-01-01)
Why young children use electronic media? maternal attitudes and competence
Tatar, Burcu Halise; Kazak Berument, Sibel; Department of Psychology (2018)
The Internet, technology, and electronic media tools have been becoming a central part of both adults and children’s lives. For this reason, the current study aimed to investigate the factors that related to young children’s electronic media use. A total of 165 mothers whose children attending a preschool were recruited, and mother’s parenting sense of competence, parental involvements, their attitudes toward children’s media use, and children’s temperamental characteristics were assessed. Results indicated...
Çocuklar için Programlama Eğitimi: Code Notes Kodlama Platformu
Sabuncuoğlu, Alpay; Erkaya, Merve (Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi; 2018)
Çocukların programlama eğitiminde kullanılan kodlama platformları, modülerlik, fiyat ve sınıf içindeki etkileşime katkı açısından çeşitlilik göstermektedir. Geliştirdiğimiz kodlama platformu “Code Notes” hem ucuz hem de modüler bir eğitim aracı olmasıyla düşük maliyetli eğitim ortamları için potansiyel bir çözüm olarak sunulmuştur. Geliştirdiğimiz bu aracı gönüllü projemizde 12-13 yaş aralığındaki çocuklarla denediğimizde, fiyatı yüksek olan modüler platformlarda (örneğin Lego Mindstorms) sunulan deneyime b...
Çocuklarda Algılanan Motor Yeterlilik Envanterinin Türkçe’ye Uyarlama Çalışması.
Mülazimoğlu Balli, Özgür; Hürmeriç Altunsöz, Irmak (2019-06-19)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
R. Olgan and E. Şenyurt,
Çocuklar Doğaya Neden İhtiyaç Duyar?
2021.