Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
ÖĞRETİM TEORİSİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI: SORU-CEVAP TABANLI ÖĞRETİM TEORİSİ
Date
2017-12-31
Author
Yıldırım, Zahide
Çelik, Berkan
Ataş, Amine Hatun
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
265
views
0
downloads
Cite This
Bu araştırmanın amacı, öğrencilerin öğrenmelerine katkı sağlayabilecek soru sorma ve soru sorulduğunda cevap verme davranışlarına ve bilişsel becerilerine odaklı olarak tasarlanmış bir öğretim kuramının, bir öğretim ortamında etkililiğini bilimsel olarak araştırmaktır. Tasarlanan kuramın öğretim ortamında uygulanması sürecinde karşılaşılan sınırlılıklar ve sağlayacağı olası faydalar, kuramın çalışan ve geliştirilmesi gereken yanları incelenecek ve bulgular çerçevesinde kuram tekrar gözden geçirilecektir.
Subject Keywords
Sosyal Bilimler
URI
https://hdl.handle.net/11511/59744
Collections
Department of Computer Education and Instructional Technology, Project and Design
Suggestions
OpenMETU
Core
ÖĞRETMENLERİN, ÖĞRETMEN ADAYLARININ VE YÖNETİCİLERİN KAPSAYICI EĞİTİME YÖNELİK GÖRÜŞ VE ALGILARI
Engin Demir, Cennet; Kandemir, Anıl; Göktürk Ağın, Duygun; Akın, Sibel; Çalık, Başak(2018-12-31)
Bu projenin amacı öğretmenlerin, öğretmen adaylarının ve okul yöneticilerinin kapsayıcı eğitime yönelik görüş ve algılarını incelemektir. Araştırma kapsamında veriler Ankara ve İstanbul'un farklı ilçelerinden seçilecek olan okullarda çalışan öğretmenlerden ve Ankara ilinde yer alan Eğitim Fakülteleri'nde okuyan öğretmen adaylarından anket yolu ile ve seçilecek yöneticilerden görüşme yolu ile toplanacaktır. Ankete katılan öğretmenler arasından gönüllü olanlar ile görüşmeler gerçekletirilecektir.
GURBETTE ÖLÜM: AVRUPA’DA YAŞAYAN TÜRKİYELİ GÖÇMENLERİN CENAZE HİZMETLERİNE ULAŞIMI VE ANILAN HİZMETLER ÜZERİNDEN ŞEKİLLENEN ULUS-AŞIRI TOPLUMSAL MEKAN.
Zırh, Besim Can(2015-12-31)
Bu proje Türkiye’den Avrupa’ya giden göçmenlerin geride kalan 50 yıl içerisinde geliştirdikleri cenaze uygulamalarını ve bu uygulamalar ışığında anavatan olarak Türkiye ve yeni-vatanlar olarak Batı Avrupa ülkelerini ulus-aşırı yeni bir toplumsal mekan olarak nasıl ilişkilendirdiklerini incelemeyi amaçlar. Göç çalışmalarında çerçevesinde yeterince ilgi görmemiş bir alan olarak ölüm ve cenaze uygulamalarının göç-mekanda kazandığı yeni biçimler bir yandan oldukça antropolojik bir çalışma alanına değerken; diğe...
Güvencesiz Çalışma Bağlamında Gündelik Yaşama Tanıklık: Ankara Örneği
Ecevit, Mehmet Cihan; Aydın, Mustafa Berkay; Akgün, Recep(2015-12-31)
Bu proje, esnek ve güvencesiz çalışma koşullarına sahip işçilerin çalışma yaşamlarını ve gündelik yaşam pratiklerini konu alan bir belgesel çalışma olarak tasarlanmıştır. Çalışma sonunda elde edilmesi düşünülen belgesel, odak konusu olarak seçilen işçilerle yapılan mülakatlardan ve işçilerin gündelik yaşam örüntülerinin görsel kayıtlarına dayanan sekanslardan oluşacak ve sosyalbilim alanında giderek yaygınlaşan görsel nitelikli araştırma ve sunum biçimlerine bir örnek teşkil edecektir. Aşağıda, literatür ta...
SİYASAL PARTİLER, PARTİ SİSTEMLERİ VE DEMOKRATİKLEŞME: ARAP BAHARI SONRASI ORTADOĞU’DA SİYASAL PARTİLERİN VE PARTİ SİSTEMLERİNİN OLUŞUM SÜREÇLERİ
Tür Küçükkaya, Özlem; Şen, Gülriz(2016-12-31)
Bu çerçevede, bu projenin amacı Tunus ve Mısır örneklerini inceleyerek, Ortadoğu’da demokratikleşme süreçlerinde siyasal partilerin ve parti sistemlerinin doğuş ve oluşum süreçlerini gözlemlemek, bu süreçlerde hangi faktörlerin ön plana çıktığını araştırmak ve hükümet kurulması süreçlerinde demokrasiye ne oranda katkı sağlayabileceklerini analiz etmektir.
SOSYAL BİLİM DOKTORA ÖĞRENCİLERİNİN ULUSLARARASI YAYIN KALİTESİ VE SAYISININ ARTIRILMASI İÇİN GERİ BİLDİRİM MEKANİZMALARI VE İŞBİRLİKÇİ YAZIM
Can, Gülfidan(2015-12-31)
Bu çalışmanın başlıca amacı Sosyal Bilim Doktora öğrencilerinin uluslararası SSCI indeksinde taranan dergilerde yayın konusunda karşılaştıkları ortak problemleri analiz ederek, bu problemler için destek mekanizmalarının sunduğu geri-bildirim etkinliğini
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Z. Yıldırım, B. Çelik, and A. H. Ataş, “ÖĞRETİM TEORİSİ GELİŞTİRME ÇALIŞMASI: SORU-CEVAP TABANLI ÖĞRETİM TEORİSİ,” 2017. Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/59744.