Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Öğretmen adaylarının küçük ölçekli araştırma projeleri yoluyla öğrenci düşünüşlerini incelemesi örnek bir ders uygulaması
Date
2015-05-16
Author
Çakıroğlu, Erdinç
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
142
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/71288
Conference Name
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 2 (TÜRKBİLMAT-2) (2015)
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Öğretmen adaylarının mesleğe hazır bulunuşlukları üzerine nitel bir çalışma
Eret, Esra; Ok, Ahmet (2012-09-29)
An exploratory study of teachers' beliefs, assumptions, and knowledge about innovations pertaining teaching English as a foreign language: a comparative case study
Hatipoğlu, Suzan; Daloğlu, Ayşegül; Department of English Language Teaching (2005)
The purpose of this comparative case study was to explore English language teachers̕ beliefs, assumptions and knowledge about learner-centeredness and the European Language Portfolio (ELP) and to see how they implement their understanding of learner-centeredness in their classrooms. The study was conducted at one public and one private primary school in Istanbul. Focus group interviews were held in each school with thirteen teachers of English and then individual interviews and observations were carried out...
Öğretmen adaylarının özdüzenleme stratejilerinin cinsiyet farkına göre incelenmesi
Uzuntiryaki, Esen; Akın, Fatma Nur; Çapa Aydın, Yeşim (null; 2012-06-30)
Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Çapa Aydın, Yeşim (2000-01-01)
Bu çalışmanın amacı öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesidir. Bu çalışma, ODTÜ Eğitim Fakültesi 'ndeki 340 öğrencinin katılımıyla 1998 yılı Bahar döneminde gerçekleştirilmıştır. Araştırmada, araştırmacılar tarafından geliştirilen "Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum Ölçeği" kullanılmıştır. Öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutum puanları sevrne, saygı, kendine güven alt boyutlarına göre kız ve erkek öğrencilerde anlamlı bir ...
Öğretmen adaylarının fen öğretimi özyeterliklerinin üstbilişsel öğrenme yönelimleri ve üstbilişsel özdüzenleme ile yordanması
KIRBULUT, ZÜBEYDE DEMET; Kondakçı, Esen (2017-07-01)
Bu calismanin amaci ustbilissel ogrenme yonelimleri ve ustbilissel ozduzenlemenin fen bilgisi ogretmen adaylarinin fen ogretimi ozyeterliklerini ne derecede yordadigini arastirmaktir. Calismaya farkli universitelerin egitim fakultelerinde ogrenim gormekte olan 224 fen bilgisi ogretmen adayi katilmistir. Veriler Fen Bilgisi Ogretimine Yonelik Inanclar Olcegi, Ozyeterlik ve Ustbilissel Ogrenme Yonelimleri Olcegi ve Ogrenmede Gudusel Stratejiler Anketi kullanilarak toplanmistir. Verilerin analizinde asamali co...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
E. Çakıroğlu, “Öğretmen adaylarının küçük ölçekli araştırma projeleri yoluyla öğrenci düşünüşlerini incelemesi örnek bir ders uygulaması,” presented at the Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 2 (TÜRKBİLMAT-2) (2015), Adıyaman, Türkiye, 2015, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/71288.