Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Matematik Öğretmen Adaylarının Uygulamaya Dayalı Bir Öğretim Modülünün Öncesinde Ve Sonrasında Orantısal Problemleri Çözerken Kullandıkları Stratejiler
Date
2017-04-27
Author
Pişkin Tunç, Mutlu
Çakıroğlu, Erdinç
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
122
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/73684
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Derslerde Destekledikleri Sosyo-Matematiksel Normlar
Savuran, Rüya (2020-10-26)
Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Öğretimini Destekleyen Teknoloji Tabanlı Öğretim İçeriklerinin Geliştirilmesi
Akyüz, Didem(2016-12-31)
Ülkemizde ve dünyada matematik eğitiminde teknoloji kullanımı gün geçtikçe önem kazanmaktadır. Bunun sebebi teknoloji kullanımının öğrencilerin matematiksel gelişimine olumlu katkıda bulunduğunun anlaşılmış olmasıdır. Teknoloji kullanımı sayesinde öğrenciler kağıt-kalem ortamında gözlemleyemedikleri birçok farklı durumu inceleyip öğrenilen teoremlerin altında yatan prensipleri anlama imkanına sahip olabilmektedir. Bu projenin temel amacı ortaokul matematik öğretim programında yer alan geometri konularının ö...
Matematik Öğretmen Adaylarının Orantısal Durumların Altında Yatan Matematiksel İlişkileri Anlayabilme Durumları
Pişkin Tunç, Mutlu; Çakıroğlu, Erdinç (null; 2017-05-17)
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Etkinliklerinde Geliştirdikleri Grup Modellerine Yön Veren Etmenler
MELEK, ZÜLAL; Sevinç, Şerife (2018-10-06)
Fen Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konulardaki Karar Verici Otorite Tercihi
Adal, Elif Ece; Çakıroğlu, Jale (2021-05-21)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
M. Pişkin Tunç and E. Çakıroğlu, “Matematik Öğretmen Adaylarının Uygulamaya Dayalı Bir Öğretim Modülünün Öncesinde Ve Sonrasında Orantısal Problemleri Çözerken Kullandıkları Stratejiler,” 2017, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/73684.