Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Lisansüstü Eğitim’de Örgütsel İklim , Örgütsel Bağlılık ve Ayrılma Niyetleri Üzerine Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Date
2018-05-21
Author
Ertem, Hasan Yücel
Gökalp, Gökçe
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
78
views
0
downloads
Cite This
URI
https://drive.google.com/file/d/1Wj5dHWGjGyWY1YzdON4mIq1xkFWMoHFs/view
https://hdl.handle.net/11511/74510
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Lisansüstü Öğrencilerinin Araştırma Üretkenliğinin İncelenmesi.
Çapa Aydın, Yeşim(2009-12-31)
Araştırma üretkenliğinin ve etkileyen faktörlerin incelenmesi lisansüstü programlarının verimliliğinin değerlendilmesi ve etkinliğinin arttırılması açısından önemlidir. Bu nedenle, bu çalışmanın amaçları şunlardır: 1 – Lisansüstü öğrencilerinin araştırma üretkenliğinin belirlenmesi 2 - Lisansüstü öğrencilerinin araştırma üretkenliğini yordayan bireysel (yaş, cinsiyet, çalışma alanı, mezun olduğu alan, kariyer hedefleri, aldıkları istatistik ve araştırma metod derslerinin sayısı, katıldıkları proje sayısı, a...
Lisansüstü öğrenim gören fen alanı öğretmnelerinin argümantasyon dersinde geliştirdikleri öğretim stratejileri
Özdem Yılmaz, Yasemin; Çakıroğlu, Jale; Ertepınar, Hamide (2016-09-30)
Exploring the research assistants' opinions regarding the effects of gradute course on their research skills and science perception
Yasan, Nehir; Yıldırım, İbrahim Soner; Medeni, Tunç; Department of Science and Technology Policy Studies (2011)
The aim of this qualitative study was to explore research assistants’ opinions regarding the courses they take during their graduate study in terms of improving their science perception and research skills. The research questions include research assistants’ assessments about the effectiveness of graduate courses on research skills and science perception, their evaluation of the graduate programs in terms of improving science perception, and their suggestions on the improvement of the quality of the graduat...
Lisansüstü öğrencilerin istatistiğe yönelik tutumu ile istatistik başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Emmioğlu, Esma; Çapa Aydın, Yeşim; Çobanoğlu, Rahime (2010-09-18)
Lisansüstü Eğitim’de Örgüt İklimi Ölçeği’nin Geliştirilmesi
ERTEM, HASAN YÜCEL; Gökalp, Gökçe (2019-12-01)
Yükseköğretim kurumları kendi niteliklerini yansıtan özel bir atmosfere sahiptir. Bu atmosfer, örgüt iklimi kavramı ile nitelendirilebilirken iklimin açık ya da kapalı olması yükseköğrenim bileşenleri arasındaki etkileşim ve güveni belirlemektedir. Açık iklime sahip olan yükseköğretim kurumlarında yüksek düzeyde etkileşim ve güven hâkimken kapalı iklime sahip olan kurumlarda etkileşim ve güven düşük düzeydedir. Yükseköğretimin önemli bir parçası olan lisansüstü eğitimde araştırma ve geliştirme etkinlikleri...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
H. Y. Ertem and G. Gökalp, “Lisansüstü Eğitim’de Örgütsel İklim , Örgütsel Bağlılık ve Ayrılma Niyetleri Üzerine Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi,” 2018, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://drive.google.com/file/d/1Wj5dHWGjGyWY1YzdON4mIq1xkFWMoHFs/view.