Okul oncesi donemde matematik egitimi (Mathematics education in early childhood period). [Book Review]

2007-01-01
Elementary Education Online

Suggestions

Olayın Odağı olarak Estetik Görü (Aesthetic Intuition as the Locus of Event)
Özbey, Ekrem Övünç (2018-07-07)
BOOLE FONKSİYONLARI, KODLAMA TEORİSİ VE KRİPTOGRAFİ
Özbudak, Ferruh; Tezcan, Cihangir; Çomak, Pınar; Tekin, Eda; Cenk, Murat(2015-12-31)
Proje konusu birbiri ile bağlantılı konular ile araştırma-geliştirme çalışmalarını içermektedir. Boole fonksiyonları, sonlu cisimler, sonlu ringler, dizayn teori, kodlama teorisi, cebirsel eğriler ve bunun gibi matematiğin alanlarıyla ilgileri ve bu alanlardaki problemler üzerinde çalışılması planlanmaktadır. Çalışma disiplinler arası bir çalışma olmakla birlikte, bu proje sonunda ulaşılacak yeni gelişmeler ve sonuçlar akademik literatürde rahatlıkla yer edinebilir. Elde edilecek sonuçlar özellikle güvenli ...
Akköy a study on vernacular architecture with reference to a specific case.
Erk, Mustafa F; Department of Architecture (1984)
Audıo-visual portfolio: an alternative way of speaking assessment
Tekir, Serpil (Akademisyen Kitabevi, 2020-01-01)
Alu insertion polymorphisms in Anatolia
Özbaş Gerçeker, Filiz; Togan, İnci; Department of Biology (1998)
Citation Formats
Ş. Sevinç, “Okul oncesi donemde matematik egitimi (Mathematics education in early childhood period). [Book Review],” Elementary Education Online, pp. 6–7, 2007, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/79641.