Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Öğrencilerin Matematik Öğrenimini Desteklemede Başlat-Keşfet-Tartış Örneği
Date
2019-04-28
Author
Özdoğan, Sinem Sözen
Akyüz, Didem
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
315
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/84943
Conference Name
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, (25 - 28 Nisan 2019)
Collections
Department of Secondary Science and Mathematics Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Öğrencilerin Eğitsel Bilgisayar Oyunu Kullanımına İlişkin Görüşleri: Sosyal Bilgiler Dersi Örneği
Bakar Çörez, Ayşegül; Tüzün, Hakan; Çağıltay, Kürşat (2008)
Bu araştırmanın amacı, örgün eğitimdeki derslerde eğitsel bilgisayar oyunu kullanımına ilişkin öğrenci görüşlerini ortaya çıkarmaktır. Çalışma, Ankara ilindeki özel bir İlköğretim okulunun 6. sınıfında Sosyal Bilgiler dersini alan 24 öğrenci ile 9 hafta boyunca gerçekleştirilmiştir. Nitel araştırma yöntemleri kullanılan araştırmanın sonucunda öğrencilerin eğitsel oyun ortamını beğendikleri ve böyle bir ortamın Sosyal Bilgiler dersinde destekleyici olarak kullanılmasının onların derse olan motivasyonlarını a...
Öğrenciler İçin Meslek Grup Rehberliği Programı ve Programın Etkisi Üzerine Bir Çalışma
Kağnıcı, Dilek Yelda; Demir, Ayhan Gürbüz (2004-01-01)
Bu çalışmanın amacı, üniversite öğrencileri için geliştirilmiş olan mesleki grup rehberliği programını tanıtmak ve bu programın öğrencilerin mesleki yönden kendini tanımalarına etkisini deneysel bir yöntemle sınamaktır. Araştırmanın grup uygulaması Orta Doğu Teknik Üniversitesi öğrencilerinden araştırmaya katılmaya gönüllü 10 (5 kız, 5 erkek) öğrenci üzerinde yürütülmüştür. Bulgular, öğrencilerin Mesleki Olgunluk Envanteri'nin Kendini Tanıma Testi’nden elde ettikleri son-test puanlarında anlamlı düzeyde bir...
An Investigation of students‘ homework self-regulation and teachers‘ homework practices s
Taş, Yasemin; Sungur Vural, Semra; Öztekin, Ceren; Department of Elementary Education (2013)
This study investigated Grade 7 students’ Science and Technology homework self-regulation in relation to science achievement and teachers’ homework practices. This was a nationwide study; 8318 seventh grade students and 344 Science and Technology teachers in Turkey participated. Participating students completed Student Homework Scale and Science Achievement Test while their Science and Technology teachers responded to the items in Teacher Homework Scale. Hierarchical Linear Modeling (HLM) analyses were cond...
Öğrencilerin Ödevle İlgili Öz Düzenleme Becerilerinin Ve Öğretmenlerin Ödev Uygulamalarının Araştırılması.
Sungur, Semra(2011-12-31)
Birçok eğitimci ödevin, okul içi etkinlikleri bütünleyici etkiye sahip olduğuna inanmakta (Cooper, 2007) ve öğrencilerine ödev vermektedir. Ödev, öğrencilerin günlük rutinlerinin önemi bir kısmını oluşturmakta, öğrenciler okul dışındaki zamanlarının kayda değer bir kısmında ödev yönetimine ve ödevlerini tamamlamaya ayırmaktadırlar (Cooper & Valentine, 2001). Ancak daha önce de değinildiği gibi, öğretmenler arasında ödev konusunda birbirinden farklı uygulamalar (Trautwein ve diğerleri, 2009), öğrencinin ödev...
Teachers' expectations from an educational portal : identifiying contributing factors
Öztürk, Serap; Yıldırım, İbrahim Soner; Department of Computer Education and Instructional Technology (2005)
This study explores the in-service teachers̀ expectations from an educational portal which is being developed by the Ministry of National Education. This is a descriptive survey study that examined the factors which contribute to teachers̀ expectations from an educational portal. Data were obtained 130 teachers (37 primary and 90 secondary school teachers) in Eskisehir province. Sampling was convenience thus the findings of this study could only be generalized to teachers who work at the central province of...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
S. S. Özdoğan and D. Akyüz, “Öğrencilerin Matematik Öğrenimini Desteklemede Başlat-Keşfet-Tartış Örneği,” Ankara, Türkiye, 2019, p. 1133, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/84943.