Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Öğretmen Adaylarının Davranışsal Tutumlarının Yordayıcılarının ve Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Sağlayıcıların ve Engelleyicilerin Belirlenmesi
Date
2018-05-04
Author
Aslan, Orhan
Kaplan, Göknur
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
136
views
0
downloads
Cite This
URI
http://icits2018.egebote.org/
https://hdl.handle.net/11511/85305
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Yaklaşımları ve Deneyimlerinin Đncelenmesi
Akar, Hanife; Erden, Feyza (2010-01-01)
Classroom management is one of the crucial topics to be discussed in education. Classroom management refers to teaching and learning environments in which the physical setting is organized, procedures such as classroom rules and routines are set to monitor student behavior, and it provides students with optimum learning opportunities. This study is a qualitative study in which the researchers examined the classroom management behaviors of K-8 teachers with different credentials. Nineteen voluntary teachers ...
Öğretmen Adaylarının Ayrımcılığa Yönelik Tutumları
Özbek, Özlem Yeşim; Taneri, Pervin Oya (2018-11-01)
Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Yazılı Anlatımlarının Değerlendirilmesi
ULUSOY, MUSTAFA; Altun, Dilek (2018-12-01)
Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının yansıtıcı yazılı günlüklerinin değerlendirilmesidir. Araştırmanın çalışma grubunu Ankara'da bulunan bir devlet üniversitesinin Pedagojik Formasyon kursunda öğrenim gören 70 öğretmen adayı oluşturmaktadır. Çalışmada öğretmen adaylarından Eğitim Bilimine Giriş dersindeki notlarını dört başlık altında yazmaları istenmiştir. On dört haftalık süreç boyunca 900 yansıtıcı günlük yazılmış ve içerdikleri düşüncenin düzeyini belirlemek için analiz edilerek sınıflandırılmışla...
Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Yazılı Anlatımlarının Değerlendirilmesi
Ulusoy, Mustafa; Altun, Dilek (null; 2017-12-30)
Bu araştırmanın çalışma grubunu Ankara'da bulunan bir üniversitenin Pedagojik Formasyon kursunda öğrenim gören ve 2016 sonbahar döneminde gönüllü olarak araştırmaya katılan 70 öğretmen adayı oluşturmaktadır. Çalışmada öğretmen adaylarından "Eğitim Bilimine Giriş" dersindeki notlarını özet, sorular, tepkiler vb. başlıklar altında yazmaları istenmiştir. On dört haftalık süreç boyunca 900 yansıtıcı günlük yazılmış ve içerdikleri düşüncenin kalitesini belirlemek için analiz edilerek sınıflandırılmışlardır. Yans...
Öğretmen Adaylarının Ders İmecesi (Lesson Study) Kapsamında Matematiksel Fark Etme Nitelikleri
Güner, Pınar; Akyüz, Didem (2017-06-01)
Bu çalışmanın amacı öğretmen adaylarının ders imecesi mesleki gelişim modeli uygulaması kapsamında öğrencilerin matematiksel düşünmelerine yönelik ne fark ettiklerini ve nasıl fark ettiklerini araştırmaktır. Bu doğrultuda, ders imecesi modelinin temel üç adımı olan planlama, dersin öğretimi ve tartışma aşamalarının her birinde öğretmen adaylarının matematiksel fark etme becerileri analiz edilmiştir. Araştırma, özel durum çalışması niteliğinde olup çalışma grubunu ilköğretim matematik öğretmenliği programını...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
O. Aslan and G. Kaplan, “Öğretmen Adaylarının Davranışsal Tutumlarının Yordayıcılarının ve Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Sağlayıcıların ve Engelleyicilerin Belirlenmesi,” 2018, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: http://icits2018.egebote.org/.