Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Önemine İlişkin Görüşleri
Date
2015-09-02
Author
Kahriman Öztürk, Deniz
Olgan, Refika
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
371
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/86121
Collections
Unverified, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkindaki Görüşlerinin Belirlenmesi (Uşak İli Örneği)
Yoleri, Sibel; Tetik, Gamzegül; Çetken, Hatice Şebnem (2017-05-04)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Eğitimine İlişkin Görüşleri: Matematik Öğretimi, Cinsiyet Farklılıkları, Öğretmenin Rolü
Erden, Feyza; Tonga, Funda Eda (2020-12-01)
Bu çalışmanın amacı, okul öncesi öğretmenlerinin erken çocukluk dönemi matematik eğitimine ilişkin görüşlerini matematik öğretimi, cinsiyet farklılıkları ve öğretmenin rolü kapsamında incelemektir. Olgu bilim desenine sahip bu nitel çalışmada, 16 okul öncesi öğretmeniyle, erken çocukluk döneminde matematik öğretimi, öğretmenlerin sınıflarında gözlemledikleri matematik performansındaki cinsiyet farklılıkları ve matematik eğitiminde öğretmenin rolüne ilişkin görüşleri hakkında görüşülmüştür. Araştırmacılar ta...
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çokkültürlülük Uygulamaları.
Işıkçı Başkaya, Gözde Nur; Alisinanoğlu, Fatma; Demircan, Hasibe Özlen (null; 2019-10-02)
Amaç: Çokkültürlülük; dil, din, ırk, cinsel yönelim, yaş, kültür gibi birçok boyutu içeren bir kavram olarak tanımlanmaktadır. Eğitim açısından çokkültürlülük ise her ailenin özgünlüğü ve onlarla çalışmanın getirdiği etkiler ile tüm çocuklar için eşit eğitim fırsatları oluşturma ve farklılıkları takdir etme olarak tanımlanmaktadır. Günümüzde Türkiye toplum yapısının çok kültürlü olduğu düşünüldüğünde, okul öncesi öğretmenlerinin hem sınıf içi veya sınıf dışı uygulamalarında hem de aile katılım etkinliklerin...
Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Eğitim İnaçları ve Aile Katılımına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki.
İzci, Nisan Cansu; Demircan, Hasibe Özlen (null; 2017-05-14)
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasına İlişkin Görüşlerinin İncelenerek Geliştirilmesi.
Olgan, Refika(2011-12-31)
Bu projenin temel amacı, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Okulöncesi Eğitimi bölümünde okuyan ikinci sınıf öğretmen adaylarının bilimin doğasına yönelik görüşlerini geliştirmektir. Ayrıca bu kapsamda onların fen öğretimine yönelik tutumları ile yaratıcılığa yönelik görüşleri de incelenecektir. Bilimin doğasının okulöncesinde öğretimi erken çocukluk döneminde bulunan öğrencilerin daha o yaşlardan itibaren bilim okuryazarı olarak yetiştirilmesinde önemli bir katkı sağlıyacaktır. Bilimin doğası öğretiminin okulö...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
D. Kahriman Öztürk and R. Olgan, “Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Önemine İlişkin Görüşleri,” 2015, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/86121.