Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Drama temelli geometri ders planlarının geliştirilmesi ve Uygulanması
Date
2004-09-17
Author
Duatepe Paksu, Asuman
Ubuz, Behiye
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
390
views
0
downloads
Cite This
Bu çalışmada, 7. sınıf geometri konularının öğretilmesi ve öğrenilmesinde dramanın kullanılmasını amaçlayan ders planlarının geliştirilmesi ve uygulanması örnekler verilerek sunulmaktadır. Ayrıca, bazı deneysel sonuçlar da kısaca verilmektedir.
URI
http://www.egitimhane.com/drama-temelli-geometri-ders-planlarinin-gelistiril-d8460.html
https://hdl.handle.net/11511/88020
Conference Name
Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, (17 Ocak 2004)
Collections
Department of Mathematics and Science Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat ve Doğrulama Becerilerinin İncelenmesi
Haser, Çiğdem; Kaplan Can, Gözde; Dilberoğlu, Merve(2015-12-31)
Bu çalışmada, 3. ve 4. sınıf ortaokul matematik öğretmeni adaylarının cebir ve geometri alanlarında matematiksel ispat yapma ve verilen bir argümanın doğru ve tam bir matematiksel ispat olup olmadığını değerlendirme becerileri incelenecektir. Ayrıca öğretmen adaylarının matematiksel ispat ve doğrulama algıları araştırılacak ve karşılaştırılacaktır. Elde edilen sonuçların ilköğretim matematik eğitimi alanında yetiştirilen öğretmen adaylarının matematik alan bilgisi ve matematik eğitimi pedagojik alan bilgisi...
Osmanlı Toplumunda Aile İlişkileri, Yasal Yükümlülük ve Yaşlı Yoksulluğu: 18. Yüzyıl Üsküdar Kadı Mahkemesi Örneği
Dal, Eyüp Ensar; Yakar, Gülşen (2022-09-09)
Bu çalışma, 18. yüzyıl Osmanlı toplumunda yaşlılar ve yaşlıların sosyo-hukuki konumları, ailelerin ve akrabaların yaşlı üyelere karşı yasal yüküm- lülükleri ve yaşlı yoksulluğuna ilişkin soruları ortaya koymaya yönelik bir ön girişimdir. 18. yüzyıl Osmanlı Üsküdar kadı mahkemesine ait Şer’iye sicilleri ve Osmanlı hukuk metinleri bu çalışmanın ana kaynaklarını oluşturmaktadır. Siciller, ailenin yaşlı ve yetişkin fertlerinin kadı huzurunda karşı karşıya gelme sebeplerini ve şekil...
From private gardens to public parks and back again; the transformation of green spaces of Tabriz in the twentieth century
Tofigh Kouzehkanani, Ataollah; Zelef, Mustafa Haluk; Department of Architecture (2020-9)
This study aims to shed light on the transition of the green space concept in Iran and particularly in Tabriz from the urban private courtyard house gardens to the public parks, and back to the private gardens in the countryside during the 20th century. Two major political revolutions in the contemporary history of Iran constitute the background of these spatial transformations. Rapid modernization orchestrated by Reza Shah Pahlavi transformed all aspects of people’s private lives in Iran after 1925 includi...
Social identity and constructions of European Union among Turkish University youth
Cem, Nevra; Hortaçsu, Nuran; Department of Psychology (2003)
The aim of this study was twofold: to investigate (i) the relationship between values, social identities, constructions of European Union (EU) and (ii) reactions to December 12th Copenhagen decision concerning Turkey. In order to fullfil the aim, two methodologically different analyses were carried out: A qualitative analysis of newspapers representing different ideologies, and a quantitative analysis of Turkish university students̕ responses to questionaries. The qualitative analysis revealed different con...
Manisa Çukur Hamam’ın Onarımına Yönelik Malzeme Çalışmaları
Yıldırım Esen, Sibel; Telatar, Sinem; Tavukçuoğlu, Ayşe; Saltık, Emine Nevin (2004-10-06)
Bu çalışmada, bir 14. yüzyıl Saruhanoğulları Beyliği dönemi yapısı olan Manisa’daki Çukur Hamam’ın yapı malzemeleri temel fiziksel, mekanik, dayanıklılık ve hammadde özellikleri bakımından incelenmiştir. Tuğla örgülerde kullanılan tuğla ve harçların, homojen ve hafif bir bütün oluşturduğu; harç, sıva ve tuğlaların düşük birim hacim ağırlığına, yüksek gözenekliliğe, buna rağmen yeterli esneklik modülüne ve yüksek puzolanik aktiviteye sahip olduğu anlaşılmıştır. Farklı gözeneklilik ve su buharı geçiriml...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
A. Duatepe Paksu and B. Ubuz, “Drama temelli geometri ders planlarının geliştirilmesi ve Uygulanması,” 2004, p. 1, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: http://www.egitimhane.com/drama-temelli-geometri-ders-planlarinin-gelistiril-d8460.html.