Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Çevre mühendisliği eğitim programlarının değerlendirilmesi
Date
2011-03-25
Author
Aksoy, Ayşegül
Bayramoğlu, Tuba Hande
İmamoğlu, İpek
Sanin, Faika Dilek
Tuncel, Süleyman Gürdal
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
119
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/92705
Conference Name
2.Çevre Mühendisliği Eğitimi ve Meslek Alanındaki Gelişmeler Çalıştayı
Collections
Department of Environmental Engineering, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Çevre mühendisliği eğitiminde akreditasyon
Alp, Emre; Bayramoğlu, Tuba Hande (2011-03-25)
Çevre Mühendisliğinin geleceğine yönelik görüşler
Aksoy, Ayşegül; İmamoğlu, İpek (null; 2011-03-25)
Çevre Sağlığı ve Güvenliği Yönetiminde Risk Yönetim Süreçleri
Tuna Öztürk, Eda (Anadolu Üniversitesi, 2020-01-01)
An analysis of the value debate in environmental ethics
Demir, Onur; Sol, Ayhan; Department of Philosophy (2020)
The aim of this study is to give a general understanding about the value approaches in environmental ethics. I will analyze non-anthropocentric theories based on intrinsic value and pragmatist approach to values and evaluate their advantages and disadvantages separately. In conclusion, I will argue that neither of them provides a comprehensive and coherent suggestion atthe same time, because environmental problems stem from a different reason than the ones that they pur...
Çevre kirlenmesi yönünden sürekli SO2 ölçümü gerçekleştirilebilecek aygıt geliştirilmesi
Tulunay, Ersin(1980-10-15)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
A. Aksoy, T. H. Bayramoğlu, İ. İmamoğlu, F. D. Sanin, and S. G. Tuncel, “Çevre mühendisliği eğitim programlarının değerlendirilmesi,” presented at the 2.Çevre Mühendisliği Eğitimi ve Meslek Alanındaki Gelişmeler Çalıştayı, Antalya, Türkiye, 2011, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/92705.