Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Covid-19 Pandemi Sürecinde Akademik İlgiyi Etkileyen Anneye Ait Faktörler: Bir Yol Analizi
Date
2021-04-08
Author
Aydoğdu, Ezgi
Kazak Berument, Sibel
Tahiroğlu, Deniz
Şahin Acar, Başak
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
188
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/93725
Conference Name
Society forResearch in Child Development
Collections
Department of Psychology, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Covid-19 Pandemisi Sırasında Uzaktan Eğitimin Yönetimi Hakkında Öğretmen Görüşleri
Uğur, Nevruz; Akgündüz, Mehmet M.; Taneri, Pervin Oya; Kiraz, Zafer (2021-08-01)
Covid-19 Pandemisi Sırasında Uzaktan Eğitimin Yönetimi Hakkında Öğretmen Görüşleri
Kiraz, Zafer; Taneri, Pervin Oya; Uğur, Nevruz; Akgündüz, Mehmet M. (LAP Lambert Academic Publishing, 2021-01-01)
Covid-19 Pandemisinin Doktora Öğrencileri Üzerindeki Etkisi
Kurtoğlu, Mete; Gökalp, Gökçe; Akkuş, Mustafa; Dikmen-Yıldız, Pelin; Dökmeci, Merve; Özel, Dilara (2021-10-14)
Doktora öğrencilerine yönelik çalışmalar, özellikle tez dönemindeki doktora öğrencilerinin ruh sağlığı anlamında risk grubunda olduklarını göstermektedir (Evans, Bira ve Vanderford, 2019). Covid-19 pandemisinin ruh sağlığı sorunları yaşama anlamında halihazırda risk grubunda olan doktora öğrencilerini nasıl etkilediği konusunda yürütülen araştırmaların sayısı oldukça sınırlıdır. Covid-19 pandemi koşullarının bu kişiler üzerindeki psikolojik yükü artırmış olma durumu göz önüne alındığında (Byrom, 2020; Ch...
Covid-19 Sürecinde Depresyon, Stres, Gelişmeleri Kaçırma Korkusu ve Zorlayıcı Sosyal Medya Kullanımı Arasındaki İlişkiler
Çelik, Fatih; Diker, Ersin (Orta Doğu Teknik Üniversitesi (Ankara, Turkey), 2021-2-23)
Aralık 2019’da Çin’in Wuhan kentinde ortaya çıkan yeni tip Koronavirüs (Covid-19) hızlı bir şekilde dünyanın birçok yerine yayılmış ve binlerce kişinin yaşamını yitirmesine yol açmıştır. Bu virüsün fiziksel ve biyolojik etkisinin yanı sıra, önemli psikolojik etkileri de ortaya çıkmıştır. Bu etkilerin başında, depresyon, stres ve kaygı gibi bazı psikolojik rahatsızlıklar gelmektedir. Bu süreçte, insanlar özellikle bilgi edinme ve sosyal destek ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla sosyal medya platformlarını dah...
Design for Online Grocery Shopping Experience Following Covid-19 Pandemic: An Investigation into Grocery Shopping Apps
Şahin, Ezgi Çiğdem; Şener Pedgley, Bahar; Department of Industrial Design (2022-5-10)
While people prefer shopping apps more and more with the developing information and communication technologies (ICT), grocery shopping apps are also preferred by more and more users every day. With the advent of the Covid-19 pandemic, grocery shopping apps are becoming more popular due to mobility restrictions and health concerns. This research aims to discover the dimensions of the user experience in grocery shopping apps, especially with the restrictions brought by the Covid-19 outbreak in Turkey. For thi...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
E. Aydoğdu, S. Kazak Berument, D. Tahiroğlu, and B. Şahin Acar, “Covid-19 Pandemi Sürecinde Akademik İlgiyi Etkileyen Anneye Ait Faktörler: Bir Yol Analizi,” presented at the Society forResearch in Child Development, Minnesota, Amerika Birleşik Devletleri, 2021, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/93725.