Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I ve II Dersleriyle İlgili Algıları’(Pre-Service English Language Teachers’ Perceived benefits from School Experience Courses)

2006-10-01
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Suggestions

Öğretmen Adaylarının Ders İmecesi (Lesson Study) Kapsamında Matematiksel Fark Etme Nitelikleri
Güner, Pınar; Akyüz, Didem (2017-06-01)
Bu çalışmanın amacı öğretmen adaylarının ders imecesi mesleki gelişim modeli uygulaması kapsamında öğrencilerin matematiksel düşünmelerine yönelik ne fark ettiklerini ve nasıl fark ettiklerini araştırmaktır. Bu doğrultuda, ders imecesi modelinin temel üç adımı olan planlama, dersin öğretimi ve tartışma aşamalarının her birinde öğretmen adaylarının matematiksel fark etme becerileri analiz edilmiştir. Araştırma, özel durum çalışması niteliğinde olup çalışma grubunu ilköğretim matematik öğretmenliği programını...
Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuarlarında QR Kodlarla Zenginleştirilmiş Poster Kullanımları
TEKİN, NURCAN; CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF; Karahan, Engin (2016-10-15)
Öğretmen Adaylarının Ayrımcılığa Yönelik Tutumları
Özbek, Özlem Yeşim; Taneri, Pervin Oya (2018-11-01)
Prospective teachers’ self-efficacy for preparing and implementing worthwhile mathematical tasks
Yürekli, Bilge; Işıksal Bostan, Mine; Çakıroğlu, Erdinç; Department of Elementary Education (2015)
The purpose of this study was twofold. First, the aim was to examine prospective elementary mathematics teachers’ self-efficacy for preparing and implementing worthwhile mathematical tasks throughout a mathematics teaching methods course. Then, it was sought to investigate factors with impact on prospective teachers’ self-efficacy in the context of methods course and explain how each influence operated through hypothesized sources of self-efficacy. Nine junior prospective teachers participated in this quali...
Öğretmen Adaylarının Davranışsal Tutumlarının Yordayıcılarının ve Akıllı Tahta Kullanımına Yönelik Sağlayıcıların ve Engelleyicilerin Belirlenmesi
Aslan, Orhan; Kaplan, Göknur (null; 2018-05-04)
Citation Formats
N. Gürbüz, “Öğretmen Adaylarının Okul Deneyimi I ve II Dersleriyle İlgili Algıları’(Pre-Service English Language Teachers’ Perceived benefits from School Experience Courses),” Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol. 32, no. Güz, pp. 67–72, 2006, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/94128.