Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Dijital Piyasalarla Gelen Yeni Konular Yeni Soru(n)var
Date
2020-12-24
Author
Aşçıoğlu Öz, Gamze
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
175
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/94398
Conference Name
Dijital Piyasalarda Rekabet Hukuku ve Politikası
Collections
Department of Political Science and Public Administration, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Dijital Piyasalarla Gelen Yeni Konular Yeni Soru(n)lar, s.31-46; Dijital Piyasalarda Rekabet Hukuku ve Politikası, Rekabet Derneği Webinar, Ekim 2020
Aşçıoğlu Öz, Gamze (Orion Hukuk Yayınları, 2020-12-01)
Dijital Piyasalarda Rekabet Hukuku ve Politikası
Aşçıoğlu Öz, Gamze (Hukuk yayınları, 2021-12-01)
Dijital Çagın Sosyal Beyinleri
Yıldırım, İbrahim Soner (null; 2016-06-03)
Dijital Bir Deneyimin ‘Phygital’ Olarak Yeniden Tasarımı
Tatlısu, Enver; Turan, Gülname (Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi; 2022)
Dijital ürünlerin günlük yaşantımızdaki yerinin her geçen gün arttığı, birçok anlam ve değerin buharlaşarak dijital arayüzlerin içerisine çekildiği günümüzde, fiziksel yaşamın zenginliklerini yeniden ürün-kullanıcı etkileşimine davet etmenin yolları nelerdir? İki boyutlu dijital arayüzlerin sunduğu, soyut göstergelere dayalı dar iletişim kanalı, diğer duyu organlarının ürün etkileşimine dahil edilmesi ile zengin bir kullanıcı deneyimi sağlayacak şekilde genişletilebilir mi? Ürün-kullanıcı ilişkisinde çözülm...
Dijital Dönüşüm
Erdil, Erkan; Akçomak, İbrahim Semih (2021-04-01)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
G. Aşçıoğlu Öz, “Dijital Piyasalarla Gelen Yeni Konular Yeni Soru(n)var,” Ankara, Türkiye, 2020, vol. 1, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/94398.