Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Dijital Piyasalarda Rekabet Hukuku ve Politikası
Date
2021-12-01
Author
Aşçıoğlu Öz, Gamze
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
208
views
0
downloads
Cite This
URI
http://www.Hukukyayinlari.com.tr-Hukuk@Hukukyayinlari.com.tr
https://hdl.handle.net/11511/97944
Collections
Department of Political Science and Public Administration, Book / Book chapter
Suggestions
OpenMETU
Core
Dijital Piyasalarla Gelen Yeni Konular Yeni Soru(n)lar, s.31-46; Dijital Piyasalarda Rekabet Hukuku ve Politikası, Rekabet Derneği Webinar, Ekim 2020
Aşçıoğlu Öz, Gamze (Orion Hukuk Yayınları, 2020-12-01)
Dijital Piyasalarla Gelen Yeni Konular Yeni Soru(n)var
Aşçıoğlu Öz, Gamze (2020-12-24)
Dijital Çagın Sosyal Beyinleri
Yıldırım, İbrahim Soner (null; 2016-06-03)
Dijital Dönüşümün İstihdama Etkisi: Mesleki Açıdan Fırsatlar ve Tehditler
Gökalp, Ebru; Gökalp, Mert Onuralp; Çoban, Selin; Eren, Pekin Erhan (null; 2018-11-10)
Dijital dönüşümün, rutin işlemlerin otomatize edilmesi ile birlikte bazı mesleklerin önümüzdeki yıllarda yok olmasına neden olması, birçok sektörde istihdamın azalması, aynı zamanda oluşacak yeni ihtiyaçlar nedeni ile yeni meslekler ve yeni istihdam alanlarının oluşmasına yol açması öngörülmektedir. Beden gücü kullanılarak düşük gelir elde eden bir işgücü yapısı yerine, nitelikli, eğitim ve gelir düzeyi yüksek bir iş gücü yapısının oluşması söz konusudur. Bu çalışma kapsamında, dijital dönüşümün istihdama e...
A fuzzy linguistic decision model approach for selecting the optimum promotion mix for digital products with genetic algorithms
Gün, Mustafa Murat; İşler, Veysi; Department of Computer Engineering (2010)
Promotion is one of the four major marketing elements of the marketing mix (others are product, price and place) in implementing marketing strategy. Promotion is dealing with the ways a company communicates with its customers to persuade them to buy the product. Promotion mix covers all the different ways a company choose to communicate with its customers such as advertising, personnel selling, PR, sales promotion and others. Selecting the optimal blend of the promotion mix is a tough and critical issue for...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
G. Aşçıoğlu Öz,
Dijital Piyasalarda Rekabet Hukuku ve Politikası
. 2021.