Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Aklında Kalsın: Başarılı Öğrenme Bilimi
Date
2017-03-01
Author
Eret, Esra
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
390
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/95282
Collections
Center for Advancing Learning and Teaching (ÖGEM), Book / Book chapter
Suggestions
OpenMETU
Core
Aklın Bir Anlık Durgunluğu [araçsal ve eleştirel aklın mütemadi gerginliğine dair notlar]
Sargın, Güven Arif (Tmmob Mimarlar Odası Samsun Şubesi, 2021-05-01)
Aklın bir anlık durgunluğu: sanallık ve mimarlığı üzerine tezler
Sargın, Güven Arif (Boyut Yayın Grubu, 2002-01-01)
Sınıfın Kültürelleşmesi ve Sınıf Bilincinin Önlenmesi: Eğitimde Bilgi Endüstrisi
Kır, Furkan Şevket; Tezgiden Cakcak, Sebahat Yasemin (Kalkedon Yayıncılık, 2016-01-01)
Bu Marksist bir kitaptır. Kemer sıkma kapitalizmi ve sefilleştirici kapitalizmin ilk saldırısıyla ve toplumun ve eğitimin gittikçe artan metalaştırılması, piyasalaştırılması, özelleştirilmesi ve ticarileştirilmesi ile Marksist teori ve analiz ve Marksist eğitim teorisi yeni bir öncelik kazanmıştır. Hangi toplumsal sınıftansınız? Okula birlikte gittiğiniz, birlikte çalıştığınız ya da eğitim aldığınız insanlar hangi toplumsal sınıftandılar? Tüm insanlar -örneğin din, etnisite, cinsiyet, cinsellik, boy, yaş, ...
Elinle Kavra, Zihninde Döndür: İki-Dört Yaş Arası Çocukların Mekânsal-Uzamsal Becerilerini Anlamaya Yönelik Tasarım Yöntem ve Araçları
Baykal, Gökçe Elif; Göksun, Tilbe; Yantaç, Asım Evren (Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi; 2018)
Bu çalışmanın amacı, okul öncesi dönemdeki çocukların mekânsal becerilerini (örneğin mental dönüştürme) geliştirmeye yönelik tasarım araç ve uygulama yöntemlerini araştırmaktır. Mevcut çalışmalar, erken dönem öğrenme sürecinde çocuk kullanıcıya sunulan klasik ve dijital materyallerin avantaj ve dezavantajlarını ortaya koymaktadır. Fakat, bu materyallerin tasarımını okul öncesi dönemde ortaya çıkan farklı ihtiyaç ve becerilere uygun bilgilendirecek yöntem ve araçlar yok denecek kadar azdır. Bu çalışmada, bil...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
E. Eret,
Aklında Kalsın: Başarılı Öğrenme Bilimi
. 2017.