COVID-19 Deneyimleri: Çocuk ve Ergenlerin Sosyal Medya Kullanımı ve internet Bağımlılığı

2022-09-07
DOĞAN, AYSUN
ÇOBAN, İLKNUR
AKDENİZ, BURAK
AYTEKİN, SEVGİ TUNAY
Kazak Berument, Sibel
Şahin Acar, Başak
TAHİROĞLU, DENİZ
3. Gelişim Psikolojisi Sempozyumu

Suggestions

COVID-19 Sürecinde Dünyada Dijital Destekli Erken Çocukluk Eğitimi Uygulamaları
Altun, Dilek; Erden, Feyza; Özgül, Tuba; Güvelioğlu, Elif (Nobel Yayın Dağıtım, 2022-09-01)
COVID-19’un Çocuk ve Ergenlerin Bilişsel ve Psikososyal Gelişimi ile Akademik Hayatına Etkileri
Kazak Berument, Sibel; Acar, Burak Şahin; Doğan, Aysun; Tahiroğlu, Deniz(2020-12-31)
COVID-19 salgını tüm dünyada oldugu gibi Türkiye?de de aile ve çocukların hayatında beklenmedik degisikliklere yol açmıstır. Özellikle okulların uzaktan egitime geçmesi, ebeveynlerin is durumu ve çalısma saatlerindeki degisiklikler ve zorunlu sokaga çıkma yasaklarıyla birlikte evde uzun süre birlikte vakit geçiren ailelerde ebeveyn-çocuk iliskilerinde degisiklikler beklenmektedir. Bu projenin amacı COVID-19 salgını sürecinde annelerin deneyimlerini (örn., is-aile çatısması, evlilik doyumu) incelemek ve...
COVİD-19 Sırasında Ebeveynlik Uygulamaları, Mizaç Ve Kardeş Çatışması Arasındaki İlişkiler.
ERTEKİN, ZEYNEP; BAYRAM GÜLAÇTI, HURİ GÜL; GÖLCÜK, MERVE; Memişoğlu Sanlı, Aybegum; AKKAYA TAHTA, SEVİNÇ; DURMUŞ, RANA; Şahin Acar, Başak; DOĞAN, AYSUN; TAHİROĞLU, DENİZ; Kazak Berument, Sibel (2022-10-15)
COVID-10 Tedbirleirnin Ekonomik Etkileri ve Çözüm Önerileri: Türkiye için Bir ex-ante Politika Etki Analizi
Taymaz, Erol (İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, 2021-09-01)
Predictors of English language preparatory school students’ behavioral intention to use remote learning tools in the COVID-19 era
Kaya, Metin Halis; Çapa Aydın, Yeşim; Department of Curriculum and Instruction (2021-11)
The purpose of this study was to investigate how well gender, growth mindset, fixed mindset, the perceived value of English language, perceived ease of use of remote learning tools, perceived usefulness of remote learning tools, attitude towards remote learning tools, and time spent on MyGrammarLab predict behavioral intentions of English preparatory school students to use remote learning tools in the COVID-19 era. A total of 388 students from a private university in Ankara participated in the study. The da...
Citation Formats
A. DOĞAN et al., “COVID-19 Deneyimleri: Çocuk ve Ergenlerin Sosyal Medya Kullanımı ve internet Bağımlılığı,” presented at the 3. Gelişim Psikolojisi Sempozyumu, Türkiye, 2022, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/99836.