Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Matematik Bölümü ve Matematik Eğitimi Bölümü Öğretim Üyelerinin İspat Anlayışları
Date
2018-10-06
Author
Sevinç, Şerife
MAVİ, SİNAN
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
25
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/99987
Conference Name
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2018)
Collections
Department of Mathematics and Science Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Matematik Bölümü ve Matematik Eğitimi Bölümü öğretim üyelerinin ispat anlayışları
Mavi, Sinan; Sevinç, Şerife (null; 2018-10-06)
Günlük hayatta kişiyi ikna etmek ve doğruluğunu göstermek istediğimiz durumlarda kullandığımız ispat, matematikte birçok rolü ve fonksiyonu olan temel bir konudur. Son zamanlardaki matematik eğitimindeki gelişmeler de ispatın son derece önemli olduğunu göstermektedir (Hanna, 2000). İspat, sadece gerekçelendirme amacıyla değil aynı zamanda gösterim, açıklama, keşfetme ve sistematikleştirme için de kullanılır (De Villiers, 1995). Çoğu öğrenci tarafından ispatın genel olarak sonuçların doğruluğunu göstermek iç...
Matematik Öğretmenlerinin Matematik Problemi Kurma Süreçlerini Kullanmadaki Performansları
Şahin, Baki; Bulut, Safure; Erbilgin, Evrim (null; 2016-06-15)
Eğitim sürecimizin boyunca matematik derslerinde problem adı altında çok sayıda soru çözeriz. Bu problemler daha çok konu sonlarında verilir ve dört işlem becerisini yoklamaya dönüktür( Heddens ve Speer, 1997). Problemler öğretmen tarafından belirlenir ve öğrencilere sunulur. Öğrenciler seviyelerine uygun ilk kez karşılaştıkları problemleri çözerken kazanmış oldukları matematik bilgilerini ilişkili bir şekilde, akıl yürütme süreçlerini kullanarak sonuca ulaşırlar. Eğer bu problemler öğrencinin seviyesinde d...
Matematik Öğretiminin Temelleri İlkokul
İşler Baykal, Işıl (null, Anı Yayıncılık, 2019-01-01)
Matematik eğitiminde matematiksel modelleme
Kertil, Mahmut; Çetinkaya, Bülent; Erbaş, Ayhan Kürşat; Çakıroğlu, Erdinç (2016-01-01)
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Etkinliklerinde Geliştirdikleri Grup Modellerine Yön Veren Etmenler
MELEK, ZÜLAL; Sevinç, Şerife (2018-10-06)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Ş. Sevinç and S. MAVİ, “Matematik Bölümü ve Matematik Eğitimi Bölümü Öğretim Üyelerinin İspat Anlayışları,” presented at the 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2018), Denizli, Türkiye, 2018, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/99987.