Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Öğretmen Adaylarının Barış Eğitimini Kavramsallaştırmaları.
Date
2021-12-05
Author
Özbek, Özlem Yeşim
Taneri, Pervin Oya
Bedir, Gülay
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
123
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/100405
Conference Name
8th International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Collections
Department of Educational Sciences, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Öğretmen Adaylarının Eğitim Yaklaşımlarının Eğitim Felsefeleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Taneri, Pervin Oya (2014-05-09)
Öğretmen Adaylarının Eğitim Yaklaşımlarının Eğitim Felsefeleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Coşkun, Seyit; Taneri, Pervin Oya (2021-05-01)
Öğretmen Adaylarının Afet ile İlgili Kavram Yanılgılarının Tespit Edilmesi
Boz, Yezdan; Erdur Baker, Özgür(2013-12-31)
İyi bir afet eğitiminin verilebilmesi için de ilk basamak öğretmen adaylarının afet ile ilgili kavram yanılgılarının ortaya çıkarılması ile mümkündür. Öğrencilerin on bilgilerini, kavram yanılgılarını dikkate almadan yapılan eğitimin anlamlı öğrenmeye katkıda bulunmadığı açıktır. Bu çalışmanın amacı ise öğretmen adaylarının afet eğitimi ile ilgili kavram yanılgılarının üniversite eğitimi süresince ne gibi değişiklik gösterdiğini de tespit etmektir. Bu amaç doğrultusunda, birinci sınıf öğrencilerinden başlay...
Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma İle İlgili Kavram Yanılgılarının Tesbiti Ve Bu Kavram Yanılgılarının Kavramsal Değişim Yaklaşımıyla Giderilmesi.
Geban, Ömer(2009-12-31)
Ülkemizde fen dersleri işlenirken ortaya çıkan önemli bir eksiklik konuların öğretmen merkezli olarak işlenmesi ve kavramların birbirleriyle ilişkilendirilmeden öğrencilere sunulmasıdır. Bu da öğrencilerin bilgiyi yapılandırması yerine, ezberleyerek öğrenmeye yöneltir ve kavram yanılgılarına yol açar. Kavramsal değişim yaklaşımı öğrencilerin kavram yanılgılarının giderilmesini temel almaktadır. Özümleme ve düzenleme bakımından kavramsal değişim için gerekli dört şart belirtilmiştir. Bunlar öğrenciler tarafı...
Öğretmen Adayları İçin Matematik Hakkındaki İnanışlar Ölçeği Geliştirilmesi.
Haser, Çiğdem(2010-12-31)
Eğitim araştırmalarında öğretmenlerin inanışları önemli bir role sahiptir. Bunun sebebi, öğretmenlerin alanlarına karşın olan inanışlarının öğretimlerini etkilediği yönündeki düşünceler ve bulgulardır (Clark & Peterson, 1986). Başka bir ifadeyle, sınıf ortamında ders süresince gerçekleşen eğitim ve öğretimin şekillenmesinde öğretmenin inanışlarının büyük rol oynadığı söylenmektedir (Ernest, 1988; Kagan, 1992; Nespor, 1987). Hersh'in (1986) belirttiği gibi, bir bireyin matematik hakkındaki inanışı, o kişinin...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Ö. Y. Özbek, P. O. Taneri, and G. Bedir, “Öğretmen Adaylarının Barış Eğitimini Kavramsallaştırmaları.,” presented at the 8th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Aksaray, Türkiye, 2021, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/100405.