Öğretmen Adaylarının Barış Eğitimini Kavramsallaştırmaları.

2021-12-05
Özbek, Özlem Yeşim
Taneri, Pervin Oya
Bedir, Gülay
8th International Eurasian Educational Research Congress (EJER)

Suggestions

Öğretmen Adaylarının Eğitim Yaklaşımlarının Eğitim Felsefeleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Taneri, Pervin Oya (2014-05-09)
Öğretmen Adaylarının Eğitim Yaklaşımlarının Eğitim Felsefeleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
Coşkun, Seyit; Taneri, Pervin Oya (2021-05-01)
Öğretmen Adaylarının Afet ile İlgili Kavram Yanılgılarının Tespit Edilmesi
Boz, Yezdan; Erdur Baker, Özgür(2013-12-31)
İyi bir afet eğitiminin verilebilmesi için de ilk basamak öğretmen adaylarının afet ile ilgili kavram yanılgılarının ortaya çıkarılması ile mümkündür. Öğrencilerin on bilgilerini, kavram yanılgılarını dikkate almadan yapılan eğitimin anlamlı öğrenmeye katkıda bulunmadığı açıktır. Bu çalışmanın amacı ise öğretmen adaylarının afet eğitimi ile ilgili kavram yanılgılarının üniversite eğitimi süresince ne gibi değişiklik gösterdiğini de tespit etmektir. Bu amaç doğrultusunda, birinci sınıf öğrencilerinden başlay...
Öğretmen Adaylarının Küresel Isınma İle İlgili Kavram Yanılgılarının Tesbiti Ve Bu Kavram Yanılgılarının Kavramsal Değişim Yaklaşımıyla Giderilmesi.
Geban, Ömer(2009-12-31)
Ülkemizde fen dersleri işlenirken ortaya çıkan önemli bir eksiklik konuların öğretmen merkezli olarak işlenmesi ve kavramların birbirleriyle ilişkilendirilmeden öğrencilere sunulmasıdır. Bu da öğrencilerin bilgiyi yapılandırması yerine, ezberleyerek öğrenmeye yöneltir ve kavram yanılgılarına yol açar. Kavramsal değişim yaklaşımı öğrencilerin kavram yanılgılarının giderilmesini temel almaktadır. Özümleme ve düzenleme bakımından kavramsal değişim için gerekli dört şart belirtilmiştir. Bunlar öğrenciler tarafı...
Öğretmen Adayları İçin Matematik Hakkındaki İnanışlar Ölçeği Geliştirilmesi.
Haser, Çiğdem(2010-12-31)
Eğitim araştırmalarında öğretmenlerin inanışları önemli bir role sahiptir. Bunun sebebi, öğretmenlerin alanlarına karşın olan inanışlarının öğretimlerini etkilediği yönündeki düşünceler ve bulgulardır (Clark & Peterson, 1986). Başka bir ifadeyle, sınıf ortamında ders süresince gerçekleşen eğitim ve öğretimin şekillenmesinde öğretmenin inanışlarının büyük rol oynadığı söylenmektedir (Ernest, 1988; Kagan, 1992; Nespor, 1987). Hersh'in (1986) belirttiği gibi, bir bireyin matematik hakkındaki inanışı, o kişinin...
Citation Formats
Ö. Y. Özbek, P. O. Taneri, and G. Bedir, “Öğretmen Adaylarının Barış Eğitimini Kavramsallaştırmaları.,” presented at the 8th International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Aksaray, Türkiye, 2021, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/100405.