Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Okullar için EDUSIMSTEAM Öğrenme Senaryolar
Download
index.pdf
Date
2022-12-01
Author
Çakıroğlu, Erdinç
Şahin, Volkan
Tunga, Yeliz
Eren Şişman, Nuran Ece
Şatgeldi, Ayşe Nihan
Erbasan, Elçin
Juskeviciene, Anita
Peixoto, Eduardo
Gonçalves, Miguel
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
133
views
144
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/102472
Collections
Department of Mathematics and Science Education, Project and Design
Suggestions
OpenMETU
Core
Okullardaki bürokratik yapıya ilişkin öğretmen görüşleri
Yılmaz, Ayça İrem (2017-10-01)
Okullarda Sosyal Adelet Liderliği
Kondakçı, Yaşar(2015-12-31)
Toplumdaki sosyal, ekonomik ve kültürel eşitsizlikler okullara yansımakta ve bu okullara devam eden öğrencilerin eğitimden gereğince yararlanmasını engellemektedir. Ekonomik olarak en çok gelişmiş ülkelerin eğitim sistemlerinde bile önemli sayıdaki okulun altyapı ve nitelikli öğretmen bakımından sorunlu olduğu bir gerçektir. Bu durum Türkiye için de geçerlidir. Giderek artan ekonomik ve sosyal sorunlar birçok öğrencinin nitelikli eğitim almasında bir engel oluşturmaktadır. Dünyada ve Türkiye'de bu engelleri...
Okullarda Kriz ve Karar Vermenin Doğal Karar Verme Modeli Çerçevesinde İncelenmesi
Gökalp, Gökçe (null; 2018-05-21)
Okullarda kriz yönetimi, özellikle ülkemizin OHAL’de olduğu ve terörisme karşı savaş verdiği bu dönemde okul yöneticilerinin en önemli görevi olarak düşünülebilir. Örgütlerde kriz, örgütün amaçlarını ve bazen varlığını tehdit eden, örgütün kriz durumlarına karşı aldığı önlemleri yetersiz kılabilecek özellikte, beklenmedik ani değişikliklerin yaşandığı ve örgütün anında tepki vermesini gerektiren gerilim durumları olarak da düşünülebilir. Krizler hızlı karar vermeyi gerektirmekte ve planlama ve karar verme m...
Okullarda Öğretmene Yönelik Şiddet: Sıklığı, Doğası ve İlişkili Değişkenleri
Erdur Baker, Özgür; Özel, Dilara; Boz, Yezdan(2017-12-31)
Bu çalışmada öğretmenlerin maruz kaldıkları şiddetin sıkığının, görünümlerinin, nedenlerinin ve sonuçlarının nitel ve nicel bilimsel veriler ışığında incelenmesi amaçlanmaktadır. Okul ortamında vukuu bulan şiddet oldugusunu araştırmacılarca sıkca ele alınan bir konudur. Ancak yapılan çalışmalar daha çok fiziksel ve siber ortamda gerçekleşen akran zorbalıklarına odaklanmaktadır. Oysa okullarda şiddetin öğrenciden öğrenciye, öğretmenden öğrenciye, öğretmenden öğretmene, veliden öğretmene veya öğretmenden vel...
Okullardaki bürokratik yapı ile sergilenen öğretmen liderliği rollerinin düzeyi arasındaki ilişki
Yılmaz, Ayça İrem (2018-05-10)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
E. Çakıroğlu et al., “Okullar için EDUSIMSTEAM Öğrenme Senaryolar,” 2022. Accessed: 00, 2023. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/102472.