Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Türkiye Okul Öncesi Eğitim Progrmının STEM Eğitimi Bakımından İncelenmesi: Bir Döküman Analizi
Date
2017-12-01
Author
Demircan, Hasibe Özlen
Çetin, Mustafa
Şenyurt, Ezgi
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
261
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/38821
Journal
Journal of Turkish Science Education
DOI
https://doi.org/10.12973/tused.10210a)
Collections
Department of Elementary and Early Childhood Education, Article
Suggestions
OpenMETU
Core
Türkiye'de Zorunlu Eğitimin Eğitim Çıktıları, Evlenme Yaşı ve Doğurganlık Üzerindeki Etkisi
Kırdar, G. Murat; Dayıoğlu Tayfur, Meltem; Koç, İsmet(2009)
Türkiye'deki Hizmet İçi İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Eğitim İhtiyaçlarının Araştırılması
Savaş, Perihan(2018-12-31)
Bu çalışma, T.C. Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde çalışmakta olan hizmet içi İngilizce öğretmenlerinin mesleki ihtiyaçlarını incelemeyi amaçlamaktadır. Çalışmanın katılımcıları Türkiye genelinde ilkokul, ortaokul ve lise seviyelerinde İngilizce öğretmeni olarak çalışan öğretmenlerinden oluşmaktadır. Çalışmanın odak noktaları şu şekilde sıralanabilir: (1) hizmet içi İngilizce öğretmenlerinin mesleki gelişim ihtiyaçlarının belirlenmesi, (2) ihtiyaç analizine dayalı olarak çevrimiçi hizmet içi eğitim program...
Türkiye Endüstriyel Tasarım Yazını Üzerine Bir İnceleme: 1971 – 2009 Arası Akademik Çalışmaların Analizi
Cizrelioğlu Karaer, Fatma; Er, Alpay (Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi; 2014)
Türkiye'nin Ulusal Bilim ve Teknoloji Politikalarında Bilgi Yönetimine Yaklaşım: 2000 Yılı Sonrası İçin Bir Değerlendirme
Ekici, Selda (Ankara University - Faculty of Language and History-Geography, 2020-12-15)
Türkiye'de 2000 yılı ve sonrasında oluşturulan ulusal bilim-teknoloji politikalarında bilgi yönetimine yaklaşımı ve bakış açısını ortaya koymak amacıyla gerçekleştirilen bu çalışmada, bilgi yönetimi kavramının çerçevesi “bilgi kaynakları, bilgi hizmetleri, bilgi sistemleri ve bilgi altyapısı” unsurlarını içeren bilgi politikası bağlamında çizilmiş, bilginin elde edilmesi, bilimsel ve teknik yöntemlerle düzenlenmesi ve sunulması anlamıyla ele alınmıştır. Araştırma kapsamında belirlenen amaca ulaşabilmek...
Türkiye'de Akademik Araştırma Ağ Yapıları Ve İşbirlikleri: Ortadoğu Teknik Üniversitesi Akademisyenleri Üstüne Karşılaştırmalı Bir Çalışma
Erdil, Erkan(2009-12-31)
Birçok ülkede üniversite-sanayi işbirliği, sanayinin teknoloji ihtiyacına cevap verirken, sanayi de üniversitelere akdemik araştırmacılar arsındaki işbirlikleir de nispeten daha az incelenmiştir. Akademik çalışmalar ve akademisyenler arasındaki karşılıklı işbirliğinin etkinliği de esasen ülkelerin ekonomik gelişmesini hızlandırmaktadır. Ülkemizde üniversiteler arasında işbirliği ve üniversitelerdeki akdemisyenler arasındaki işbirlikleri ve dayanışma istenen seviyelerde olmadığı gibi akademisyenlerin kendi a...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
H. Ö. Demircan, M. Çetin, and E. Şenyurt, “Türkiye Okul Öncesi Eğitim Progrmının STEM Eğitimi Bakımından İncelenmesi: Bir Döküman Analizi,”
Journal of Turkish Science Education
, pp. 16–34, 2017, Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/38821.