Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ A BİNASI İÇİNDE YER ALAN BÖLÜMLERİN DERS PROGRAMLARININ VE DERSLİKLERİNİN PLANLANMASININ OTOMASYONU
Date
2014-12-31
Author
Çakmur, Barış
Erdil, Erkan
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
196
views
0
downloads
Cite This
Bu proje, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi A Binasında bulunan iki bölümün (İktisat Bölümü ve Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü) her akademik dönem öncesinde kendi ders programlarına göre birbirleri ile koordinasyon içinde yapmak durumunda oldukları haftalık ders dağılımı çizelgesi ve buna uygun olarak dersliklerin dağıtımı planlamasının bir bilgisayar yazılımı aracılığı ile otomasyonunun sağlanmasını amaçlamaktadır.
Subject Keywords
Enformasyon Sistemleri
,
Envanter Sistemleri
,
Optimizasyon Kuramı ve Matematiksel Proglamlama
URI
https://hdl.handle.net/11511/59466
Collections
Department of Political Science and Public Administration, Project and Design
Suggestions
OpenMETU
Core
İlk Ve Orta Dereceli Okullardabilgi Ve Ağ Güvenliği Konularındaki Bilgi Ve Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi Ve Artırılması.
Delialioğlu, Ömer; Pancar, Nilay(2014-12-31)
Bu projenin amacı Türkiye’de ilk ve orta dereceli okullarda kullanılan ve günden güne yaygınlaşan bilişim teknolojileri araçlarının güvenli bir biçimde kullanılabilmesi ve bilginin korunabilmesi için bu okullarda öğrenci, öğretmen ve velilerin bilişim güvenliği konularındaki bilgi ve beceri düzeylerinin belirlenmesi ve geliştirilmesidir. Bu amaca uygun olarak bir eğitim portalı oluşturulacaktır. Bu çalışma sonucunda elde edilen bilgilerle okullar için bilgi ve ağ güvenliği konusunda müfredat ve politikalar...
İşletmeler için Büyük Veri ve İş Analitiği Yaklaşımlarının İncelenmesi ve Çözüm Önerisi
Akyol, Mehmet Ali; Eren, Pekin Erhan; Koçyiğit, Altan; Gökalp, Mert Onuralp; Gökalp, Ebru; Şener, Umut; Kayabay, Kerem(2017-12-31)
Bu projenin amacı, büyük veri ve iş analitiği temelli yaklaşımların kurumlara sağlayabileceği faydaların değerlendirilmesi ve organizasyonların doğru kararları hızlı şekilde verebilmeleri için gerekli bilgiyi gerçek zamanlı olarak keşfedebilmelerini kolaylaştırmaktır. Projeyle hedeflenen çıktılar, bir organizasyonun faaliyet gösterdiği alanda daha rekabetçi olabilmesi için iç ve dış kaynaklı ortaya çıkan her tür bilginin gerçek zamanlı olarak analiz edilerek karar mekanizmalarında kullanılabilir hale getiri...
Bulut Tabanlı Kurumsal Yönetim Bilişim Sistemlerinin Kullanımının İncelenmesi
Eren, Pekin Erhan; Şener, Umut; Kayabay, Kerem; Koçyiğit, Altan; Gökalp, Ebru(2016-12-31)
Bu proje kapsamında, bulut tabanlı kurumsal yönetim bilişim sistemlerinin (KYBS) kullanıcılar tarafından kullanımı ve kabulünü teşvik edici ve engelleyici faktörlerin araştırılması amaçlanmaktadır. Böylece, bulut servis sağlayıcılarına, ürünlerinin kabul edilebilirliğini ve kullanımını arttırmak için, ürünlerini geliştirirken nelere dikkat etmeleri gerektiği konusunda bilgi sağlanması hedeflenmektedir. Proje kapsamında, öncelikle bulut bilişim ve KYBS alanında kullanıcı kabulü ile ilgili literatürde yer al...
Çok Kriterli Tam Sayılı Optimizasyon Problemlerinde Etkin Çözümlerin Bulunması İçin Yaklaşımlar
Karakaya, Gülşah(2016-12-31)
Çok kriterli optimizasyon problemlerinde, tek kriterli optimizasyon problemlerinden farklı olarak genellikle birbirleri ile çelişen kriterler göz önüne alınarak tercih edilen çözüm/çözümler bulunur. Literatürde iki kriterli optimizasyon problemleri için çalışmalara sıkça rastlanırken üç ya da daha fazla kriterli optimizasyon problemleri için yapılan çalışmaların sayısı daha kısıtlıdır. Bu projede çok kriterli (iki, üç ya da daha fazla) tam sayılı optimizasyon problemlerinde tüm etkin çözümleri bulabilen bir...
Çok Kriterli Problemlerde Karar Vericinin Tercih Fonksiyonunun Tahmin Edilmesi İçin Yaklaşımlar
Karakaya, Gülşah(2018-12-31)
Birden fazla ve genellikle birbirleri ile çelişen kriterlerin bulunduğu çok kriterli karar verme problemlerinde en iyi - karar vericinin en beğendiği - çözümü bulma işi kolay değildir. Karar vericinin en beğendiği çözümü bulmak için uygulanan yöntemlerden birisi interaktif bir şekilde karar vericiden tercih bilgisini almaktır. Alınan bilgiler ışığında yeni sorular sorularak en beğenilen çözüme yaklaşılması hedeflenir. Karar vericinin tercih fonksiyonu tahmin edilebilirse, bu tercih fonksiyonuna has özellikl...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
B. Çakmur and E. Erdil, “İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ A BİNASI İÇİNDE YER ALAN BÖLÜMLERİN DERS PROGRAMLARININ VE DERSLİKLERİNİN PLANLANMASININ OTOMASYONU,” 2014. Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/59466.