Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Antrenörlerin kullandıkları ve sporcuların algıladıkları öğretim stilleri
Date
2016-12-31
Author
İnce, Mustafa Levent
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
270
views
0
downloads
Cite This
Bu çalışmanın amacı, 14-18 yaş grubu sporcu antrenörlerinin kullandıkları ve sporcuların algıladıkları öğretim stillerini incelemektir. Bu amaçla Türkiye'nin çeşitli illerinde çalışan toplam 100 antrenör ve bunların çalıştırdığı 300 sporcuya "Öğretim Stilleri Kullanımı Anketi" uygulanacaktır. Ayrıca, anket bulgularına göre “antrenör merkezli” ve “sporcu merkezli” öğretim stili kullanımını vurgulayan 6 antrenör ve 16 sporcu ile “kritik olay inceleme” bakış açısıyla, görüşme yapılarak derinlemesine veri toplanacaktır. Görüşme verileri ile antrenörlerin antrenör veya sporcu merkezli öğretim stillerini neden önceledikleri, bunlara neden değer verdikleri, uygulamalardaki başarıları ve karşılaştıkları güçlükler ve bunları sporcularının nasıl algıladıkları incelenecektir. Çalışma bulgularının gelecekte antrenörlere sunulacak mesleki gelişim programlarının hazırlanmasında yol gösterici olması beklenmektedir.
Subject Keywords
Sosyal Bilimler
URI
https://hdl.handle.net/11511/59719
Collections
Department of Physical Education and Sports, Project and Design
Suggestions
OpenMETU
Core
Madencilik Sektöründe Örgütsel Risk
Topal, Çağrı; Topal, Çağatay; Beşpınar Akgüner, Fatma Umut(2016-12-31)
Bu çalışma, örgütlerin yarattığı, insanların sağlığı, ekonomik durumları ve doğal çevrelerini tehdit eden risklerin, bu riskleri yaratan ve denetleyen kurumlarda çalışanlar ve bu risklere maruz kalan toplumsal aktörlerce nasıl anlamlandırıldığını inceleyecektir. Araştırmanın temel sorusu “örgütlerle doğrudan veya dolaylı bir ilişki içinde olan farklı konumlardaki aktörler, bu örgütlerin yarattığı riskleri anlamaya çalışırken hangi farklı fakat birbiriyle ilişkili konulara odaklanmaktadırlar” şeklindedir. Bu...
Üniversite Yöneticilerinin URAP Üniversite Sıralamasına Dair Algıları ve Yönetim Pratikleri
Emil, Serap; Acartürk, Cengiz(2018-12-31)
Bu çalışmanın amacı, uluslararası ve ulusal düzeyde sayıları giderek artan üniversite sıralamalarının Türkiye üniversiteleri üzerindeki, özellikle yönetim düzeyinde, etkilerini anlamaktır. Üniversite yönetimlerinin bu sıralamaları kalite anlamında nasıl yorumladıkları ve bu algının liderlik pratikleri ile karar verme mekanizmalarıyla nasıl ilişkilendiğini anlamak akademik kaliteyi arttırma konusunda önemli bulgular sağlayacaktır.
Üniversite Öğrencilerinin Rekreatif Aktivitelere Katılımlarının Önündeki Engeller ve Bu Engellerle Baş Etme Stratejileri
Koçak, Mehmet Settar(2014-12-31)
Bu çalışmanın amacı üniversite öğrencilerinin rekreatif aktivitelere katılımlarının önündeki engellerin belirlenmesi ve bu engellerle baş etme stratejilerinin tespit edilmesidir. Bu doğrultuda; Serbest Zaman Engelleri Ölçeği ve Serbest Zaman Engelleri ile Baş Etme Stratejileri Ölçeği (SZEBSÖ) veri toplama aracı olarak kullanılacaktır. Araştırmanın örneklem grubunu Ankara’daki özel ve devlet üniversitelerinde bulunan tüm öğrenciler oluşturmaktadır. Toplanan verilerle ilgili olarak değişkenler arası ilişkile...
Orta Sınıf ve Orta Alt Sınıftan Boşanmış Babaların Babalık Algı ve Pratikleri
Beşpınar Akgüner, Fatma Umut(2018-12-31)
Bu çalışma, orta ve orta alt sınıftan eşinden ayrılmış ve çocuğu olan erkeklerin babalık algı ve pratiklerini incelemeyi amaçlamaktadır. Erkeklik ve babalık literatüründe 1980lerden itibaren boşanmış babaların deneyim ve algıları tartışılmaktadır (Furstenberg vd. 1983; Teachman, 1991; Umberson ve Williams, 1993; Arendell, 1995). Eşinden boşanmış babalara ilişkin haber, yorum ve tartışmalar son dönemde Türkiye kamuoyunda da artarak yer almaktadır. Erkeklerin sınıfsal pozisyonları babalık beklenti, norm ve al...
Üniversite Öğrencilerinin Spor Tüketim Profilinin Belirlenmesi
Koçak, Mehmet Settar; Altun, Merve; Sözeri, Bariş(2013-12-31)
Bu proje ile sporu “seyretme” ve “spora katılım düzeyinde, üniversite öğrencilerinin tükettiği spor türlerini ve tüketim miktarlarını inceleyerek; “Spor Tüketim Profili” oluşturmak ve sporu “seyir” ve katılım yolu ile tüketen bireylerde, sporu tükettiren unsurların (güdüler) neler olduğunu tespit etmek amaçlanmaktadır.
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
M. L. İnce, “Antrenörlerin kullandıkları ve sporcuların algıladıkları öğretim stilleri,” 2016. Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/59719.