Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
İngilizce Derslerinde Bilişim Teknolojileri Kullanımı
Date
2017-12-31
Author
Erkan, Gökçe
Balbay, Seher
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
312
views
0
downloads
Cite This
Özellikle bölüm öğrencilerinin aldığı ENG101, ENG102, ENG211, ENG311 derslerinde Bilişim Teknolojilerini daha aktif ve etkili kullanılması için öğretim elemanlarının bilgilendirilmesi hedeflemektedir.
Subject Keywords
Eğitim
,
Teknolojik Bilimler (Mühendislikler)
,
Bilgisayar Bilimleri ve Teknolojisi
,
Sosyal Bilimler
,
Bilgi (Enformasyon) Sistemleri ve Komünikasyon Teknolojisi
URI
https://hdl.handle.net/11511/62113
Collections
Department of Modern Languages, Project and Design
Suggestions
OpenMETU
Core
İlk Ve Orta Dereceli Okullardabilgi Ve Ağ Güvenliği Konularındaki Bilgi Ve Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi Ve Artırılması.
Delialioğlu, Ömer; Pancar, Nilay(2014-12-31)
Bu projenin amacı Türkiye’de ilk ve orta dereceli okullarda kullanılan ve günden güne yaygınlaşan bilişim teknolojileri araçlarının güvenli bir biçimde kullanılabilmesi ve bilginin korunabilmesi için bu okullarda öğrenci, öğretmen ve velilerin bilişim güvenliği konularındaki bilgi ve beceri düzeylerinin belirlenmesi ve geliştirilmesidir. Bu amaca uygun olarak bir eğitim portalı oluşturulacaktır. Bu çalışma sonucunda elde edilen bilgilerle okullar için bilgi ve ağ güvenliği konusunda müfredat ve politikalar...
Türkiye’deki Yapı Stoku Özelliklerine Bağlı Deprem Sigortası ve Reasürans Primi Değerlendirmesi
Kestel, Sevtap Ayşe; Şimşek, Meral; Yıldırım Külekci, Bükre; Yakut, Ahmet(2015-12-31)
Bu projenin amacı amacı belirli sigorta bedeli ve prim değerleri hesaplanmış olan sivil poliçeler bazında etkinliğinin ölçülmesi amacıyla, deprem sigortası portföyünde yer alan riskleri minimize eden parametrelerin belirlenmesidir. Belirlenen poliçelere ait bilgiler ve hasar davranışları kullanılarak, zararlılık derecelendirmesi yapılması, etki analizi çerçevesinde prim alt yapısını oluşturacak kırılganlık eğrileri bina yapı ve diğer özellikler detayına göre hesaplanarak, sismik bölge etkisinin bina, ve bö...
ODTÜ Küresel Kalkınma Öğrenme Ağı Ofisi Kurulması
Gürbüz, Tarkan; Oran, Adil; Gürbüz, Nurdan(2016-12-31)
Dünya Bankası tarafından başlatılmış olan Küresel Kalkınma Öğrenme Ağı (Global Development Learning Network – GDLN) birçok saygın enstitünün sürdürülebilir kalkınma için bilgi üretimi ve paylaşımını sağlamak amacıyla biraraya gelip ileri uzaktan öğrenme teknolojilerini kullanarak kurslar, seminerler ve diğer öğrenme etkinlikleri sunmaktadır. Giderek büyümeyi hedefleyen bu ağ içinde ODTÜ olarak 2005 yılından beri GDLN ECA (Europe and Central Asia) yapılanmasında yer almakta ve aktif olarak görevler üstlenmek...
Yeşil Yapraklı Sebzelerde Pestisit Kalıntılarının Uzaklaştırılması için Yöntem Geliştirilmesi
Mert, Behiç; Söyler, Ulviye Betül(2015-12-31)
Bu projede hedeflenen mekanik uzaklaştırma yöntemlerinin denenerek yetişitirme esnasında bitkiye nüfuz eden çeşitli pestisit kalıntılarının hangi yüzdelerde uazklaştırılabildiğinin tespitidir. Sebze ve meyve üretiminde böcek istilasını önleyebilmek ve ürün verimini artırmak amacıyla kullanlan pestisitler aslında belirli düzeylerin üzerinde insan vücuduna alındığında toksik etki yapmaktadır. Kimi zaman bu etki uzun zamanda ortaya farklı hastalık türleri olarak çıksa da kimi zaman da bulunan kalıntı düzeyine ...
İçeriği Teknoloji İle Zenginleştirilmiş Oyuna Dayalı (itod) Mobil Öğrenme Uygulamaları.
Kaplan, Göknur; Caner, Sonay; Doğan, Sibel(2014-12-31)
Bu proje, 2-7 yaş arasındaki çocuklara yönelik, aile içi ve okulöncesi eğitim ve öğretimde kullanılabilecek, içeriği anadilde olan ve teknolojiyle zenginleştirilmiş eğitsel mobil uygulamalar geliştirmeyi hedeflemektedir. Projenin hedef kitlesi öncelikle bu yaş grubundaki öğrenciler ve bu öğrencilerin ebeveynleri olmakla birlikte okulöncesi öğretim kurumlarında görevli öğretmenlerin de uygulama ve değerlendirme aşamalarında sürece dahil olmaları öngörülmektedir. Proje bu kapsamda iki aşamalı olarak düşünülm...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
G. Erkan and S. Balbay, “İngilizce Derslerinde Bilişim Teknolojileri Kullanımı,” 2017. Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/62113.