Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
anonymousUser
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Açık Bilim Politikası
Açık Bilim Politikası
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Browse
Browse
By Issue Date
By Issue Date
Authors
Authors
Titles
Titles
Subjects
Subjects
Communities & Collections
Communities & Collections
Öğrencilerde kabul-red algısını yaratan öğretmen davranışları ve öğrencilerin psikolojik uyum ve öğrenme süreçleri üzerindeki etkileri
Date
2017-12-31
Author
Yıldırım, Ali
Gülmez, Gülçin
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
17
views
0
downloads
Bu projeninamacı, öğrencilerde kabul-red algısını yaratan öğretmen davranışlarının belirlenmesini ve bu davranışların öğrencilerin psikolojik uyumları ve öğrenme süreçleri üzerindeki etkilerini ortaya çıkarmaktadır. Araştırma soruları: · • Öğrencilerde kabul algısını yaratan öğretmen davranışları nelerdir?• Öğrencilerde red algısını yaratan öğretmen davranışlarının nelerdir/• Öğrencilerde kabul-red algısı, psikolojik uyumlarını ne şekilde etkilemektedir?• Öğrencilerde kabul-red algısı, öğrenme süreçlerini ne şekilde etkilemektedir?Bu araştırma nitel yaklaşım çerçevesinde kuram oluşturma desenine göre gerçekleştirilecektir. Örneklem grubunu, farklı sınıflara devam eden Türkiye ve KKTC’de okuyan ilkokul öğrencileri oluşturacaktır. Veri toplama öğrencilerde kabul-red algısını yaratan öğretmen davranışlarının belirlenmesi ve etkilerinin incelenmesine yönelik hazırlanacak yarı-yapılandırılmış görüşme formu yoluyla gerçekleştirilecek ve toplanan veriler içerik analizine tabi tutulacaktır.Bulguların öğretmen eğitimini ve öğretim süreçlerini iyileştirmeye yönelik çalışmalara katkıda bulunması beklenmektedir.
Subject Keywords
Eğitim
URI
https://hdl.handle.net/11511/62119
Collections
Graduate School of Social Sciences, Project and Design