Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Fen Bilimleri ve Mühendislikte Kişilik
Date
2020-01-01
Author
Toker Gültaş, Yonca
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
186
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/70531
Collections
Department of Psychology, Book / Book chapter
Suggestions
OpenMETU
Core
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimi
Karahan, Engin; CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF (PEGEM, 2015-01-01)
Fen Bilimleri Öğretmenleri Neyi Öğretiyor Neyi Ölçüyor
Şen, Mehmet; Öztekin, Ceren (null; 2016-09-30)
Bu çalışma fen bilimleri öğretmenlerinin yoğunluk konusunda öğrettikleri öğrenme alanları ile ölçtükleri öğrenme alanlarını ortaya çıkarmak amacıyla yapılmıştır. Bu kapsamda kavramsal çerçeve olarak pedagojik alan bilgisinin iki alt boyutu olan öğretim programları bilgisi ve ölçme bilgisi kullanılmıştır. Veriler devlet okullarında görev yapmakta olan iki fen bilimleri öğretmeninden görüşmeler, ders gözlemleri ve öğretmen dökümanları aracılığıyla elde edilmiştir. Verilerin kodlanmasıyla öğretmenlerin öğretim...
Fen Bilimleri Öğretiminde Teknoloji Kullanımı
Çetinkaya Aydın, Gamze; Çakıroğlu, Jale (Anı Yayıncılık, 2019-01-01)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yoğunluk Konusunda Bağlam Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri Üzerine Bir Çalışma
Öztekin, Ceren; Şen, Mehmet(2016-12-31)
Önerilen çalışmada fen bilimleri öğretmenlerinin yoğunluk konusuna yönelik bağlam bilgileri ve pedagojik alan bilgileri Magnusson ve arkadaşlarının (1999) Grossman (1990)’ın çalışmasından uyarladığı öğretmenin sahip olduğu bilgi türleri modeli çerçevesinde incelenektir. Verilerin, kişisel bilgi formu, bağlam bilgisi görüşme formu, yarı yapılandırılmış pedagojik alan bilgisi görüşme formu, ders gözlemleri yolu ile toplanması planlanmaktadır.Bağlam bilgisi öğretmenin pedagojik alan bilgisini etkileyen 3 teme...
Developing preservice science teachers’ socioscientific reasoning through socioscientific issues-focused course
Cansız, Nurcan; Yılmaz Tüzün, Özgül; Sadler, Troy D.; Department of Elementary Education (2014)
The purpose of this study was to investigate how preservice science teachers’ (PSTs) socioscientific reasoning changes in response to participation in a socioscientific issues-focused course. Socioscientific issues (SSI) are complex, uncertain, lack clear-cut solutions; require ongoing research and examining from multiple perspectives. Individuals should recognize the complexities associated with SSI, examine them from multiple perspectives and, appreciate the need for ongoing inquiry to negotiate and resol...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Y. Toker Gültaş,
Fen Bilimleri ve Mühendislikte Kişilik
. 2020.