Fen Bilimleri ve Mühendislikte Kişilik

2020-01-01
Toker Gültaş, Yonca

Suggestions

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Eğitimi
Karahan, Engin; CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF (PEGEM, 2015-01-01)
Fen Bilimleri Öğretmenleri Neyi Öğretiyor Neyi Ölçüyor
Şen, Mehmet; Öztekin, Ceren (null; 2016-09-30)
Bu çalışma fen bilimleri öğretmenlerinin yoğunluk konusunda öğrettikleri öğrenme alanları ile ölçtükleri öğrenme alanlarını ortaya çıkarmak amacıyla yapılmıştır. Bu kapsamda kavramsal çerçeve olarak pedagojik alan bilgisinin iki alt boyutu olan öğretim programları bilgisi ve ölçme bilgisi kullanılmıştır. Veriler devlet okullarında görev yapmakta olan iki fen bilimleri öğretmeninden görüşmeler, ders gözlemleri ve öğretmen dökümanları aracılığıyla elde edilmiştir. Verilerin kodlanmasıyla öğretmenlerin öğretim...
Fen Bilimleri Öğretiminde Teknoloji Kullanımı
Çetinkaya Aydın, Gamze; Çakıroğlu, Jale (Anı Yayıncılık, 2019-01-01)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yoğunluk Konusunda Bağlam Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri Üzerine Bir Çalışma
Öztekin, Ceren; Şen, Mehmet(2016-12-31)
Önerilen çalışmada fen bilimleri öğretmenlerinin yoğunluk konusuna yönelik bağlam bilgileri ve pedagojik alan bilgileri Magnusson ve arkadaşlarının (1999) Grossman (1990)’ın çalışmasından uyarladığı öğretmenin sahip olduğu bilgi türleri modeli çerçevesinde incelenektir. Verilerin, kişisel bilgi formu, bağlam bilgisi görüşme formu, yarı yapılandırılmış pedagojik alan bilgisi görüşme formu, ders gözlemleri yolu ile toplanması planlanmaktadır.Bağlam bilgisi öğretmenin pedagojik alan bilgisini etkileyen 3 teme...
Developing preservice science teachers’ socioscientific reasoning through socioscientific issues-focused course
Cansız, Nurcan; Yılmaz Tüzün, Özgül; Sadler, Troy D.; Department of Elementary Education (2014)
The purpose of this study was to investigate how preservice science teachers’ (PSTs) socioscientific reasoning changes in response to participation in a socioscientific issues-focused course. Socioscientific issues (SSI) are complex, uncertain, lack clear-cut solutions; require ongoing research and examining from multiple perspectives. Individuals should recognize the complexities associated with SSI, examine them from multiple perspectives and, appreciate the need for ongoing inquiry to negotiate and resol...
Citation Formats
Y. Toker Gültaş, Fen Bilimleri ve Mühendislikte Kişilik. 2020.