Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Mimarlık Eğitimi 2003 Sayısal Veriler Üzerinden Bir Durum Saptaması
Date
2003-11-01
Author
Dostoğlu, Neslihan
Bilsel, Fatma Cânâ
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
131
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/74285
http://www.mimarlikdergisi.com/index.cfm?sayfa=mimarlik&DergiSayi=26&RecID=263
Journal
Mimarlık
Collections
Department of Architecture, Article
Suggestions
OpenMETU
Core
Mimarlık Eğitimi Veritabanı Çalışması Amaç ve Yöntem
Bilsel, Fatma Cânâ (2007-11-09)
Mimarlık Eğitimi Veritabanı
Altan, Tomris Elvan; Bilsel, Fatma Cânâ (2007-11-08)
The Transmission of Accumulated Immaterial Senses in Architectural Education
Beşlioğlu, Bahar (Middle East Technical University, Faculty of Architecture, 2014-6-1)
Bu yazının amacı, deneysellikte “sezgi” kavramını tartışmak ve bu kavramın mimarlık eğitiminde maddi olmayan duyulara dayalı bilginin öğretilmesine ve öğrenilmesine olan katkılarını araştırmaktır. Öznellik, bire bir mimari deneyimlemenin ve sanal/batıni mekanın deneyimlenmesinin öğretilmesi; ve deneyselliğin ve maddi olmayan duyuların anlaşılması açısından bir kaynak olarak ön plana çıkarılmıştır. Nesnelliği tartışırken, bu yazı Modern Mimarlığın kendini eğitim süreci ile yeniden kurumsallaştırdığı VKhUTEMA...
Mimarlık Eğitiminde Stajlar
Zelef, Mustafa Haluk (null; 2008-04-02)
Mimarlık Eğitiminde Tepkimeli Kinetik Sistem Yaklaşımı
Sorguç, Arzu; Ülgen, Serkan; Özgenel, Çağlar Fırat; Kruşa Yemişcioğlu, Müge (null; 2017-06-15)
Mimarlık, farklı şekillerde ve farklı amaçlar dahilinde hareket ve değişimi mimarlık paradigmasında barındırabilmek için tarih boyunca çeşitli yollar aramıştr. Bununla birlikte, mimarlık doğası gereği değişen ihtyaçlara, koşullara ve işlevlere cevap verebilecek, uyum sağlayabilecek şekilde kurgulanırken geçici değil, statk olmayı gerektrmektedir. Yapıların sürekli değişen koşullara nasıl cevap vereceği karmaşık bir tasarım problemi olarak karşımıza çıkmakta ve birçok farklı tasarım arayışını beraberinde get...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
N. Dostoğlu and F. C. Bilsel, “Mimarlık Eğitimi 2003 Sayısal Veriler Üzerinden Bir Durum Saptaması,”
Mimarlık
, pp. 27–35, 2003, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/74285.