Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Türkiye de Biyoteknoloji Gen Mühendisliği Çalışmalarında Düzenleyici Kuralların belirlenmesi
Date
1999-01-01
Author
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
141
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/76235
Collections
Unverified, Book / Book chapter
Suggestions
OpenMETU
Core
Türkiye de Çimento Üretiminin Karşılaştırmalı Yaşam Döngüsü Analizi
Yener, Aysegul Petek(2012-09-13)
Karbon dioksit (CO2)iklim değişikliğineneden olan insan kaynaklıgazlar içerisinde çokönemli bir yer tutmaktadır.Dünyadaki antropojenik CO2emisyonlarının%5’i çimento üretiminden kaynaklanmaktadır. Gittikçe katılaşan çevre politikalarıve artançevre bilinci diğer üretim sektörleriniolduğu gibi çimento sektörünüde CO2emisyonlarınınkontrolüve azaltılmasıyönündeharekete geçirmiştir.2010 itibariyle yıllık 62.7 milyontonu aşan üretimiyle dünya liderlerinden biri olan Türkçimento sektörünün çevre...
Türkiye de İnsan Ticaretinin Farklı Formlarına olan Talebin İncelenmesi
Ayata, Ayşe; Beşpınar Akgüner, Fatma Umut (IOM, 2008-01-01)
Türkiye de Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi nde Yapılan Çalışmaların Bölgelere Değişkenlere ve Örneklem Gruplarına Göre İçerik Analizi
Demirci, Sinem; Cengizoğlu, Seçil (null; 2016-09-30)
Erken çocukluk dönemindeki tecrübeler, beyin gelişiminde önemli bir yer tutmaktadır. Dolayısıyla, bilimle erken yaşta tanışma, çocukların beyin gelişimini ve bilime olan ilgisini etkilemektedir. Bu sebeple, okul öncesi dönemde hazırlanmış iyi bir fen eğitimi, hem çocukların gelecekteki akademik başarısı hem de toplumların bilimsel okur-yazar bireylere sahip olması açısından önemlidir. Mevcut çalışmanın amacı, ulusal alanyazınında okul öncesi dönemde fen eğitimi kapsamında yayınlanmış çalışmaları incelemek v...
Türkiye de Akdeniz Foku araştırmaları elde edilen sonuçlar ve türü yok oluşa götüren sorunlar
Gücü, Ali Cemal (null; 2015-04-15)
Türkiyede Kadın Çalışanların Cinsel Taciz Algıları: Kültüre Özgü Algı Boyutları.
Toker, Yonca (null; 2004-09-09)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Türkiye de Biyoteknoloji Gen Mühendisliği Çalışmalarında Düzenleyici Kuralların belirlenmesi
. 1999.