Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Sürdürülebilir Yaşam İçin STEM Odaklı Çözümler
Date
2018-07-06
Author
KELEŞ, ÖZGÜL
Karahan, Engin
CANBAZOĞLU BİLİCİ, SEDEF
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
120
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/98392
Conference Name
Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi
Collections
Department of Mathematics and Science Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Sürdürülebilir koruma stratejileri geliştirmeye yönelik malzeme analizleri: Tarsus (Mersin, Türkiye) geleneksel yapıları
Atikoğlu, Merve Ceylin; Tavukçuoğlu, Ayşe; Güney, Bilge Alp; Saltık, Emine Nevin; Mahyar, Mahdi (2016-05-04)
Sürdürülebilir Ulaşım ve Kampüs Trafik Güvenliği: ODTÜ Öğrenci Bakışı
Kundakcı, Ezgı; Karataş Sevinen, Pınar; Dalkıç, Gülçin; Ozbılen, Basar; Tüydeş Yaman, Hediye (2016-01-01)
Sürdürülebilir ulaşımın temel bileşenlerinden biri olan trafik güvenliği, dünyada olduğu gibi ülkemizde de uzun vadeli strateji ve politikaların önemli bir odağı haline gelmiş olup, gerek ulusal gerekse de yerel düzeyde önlemlerin alınabilmesi açısından birçok çalışma yürütülmektedir. Son yıllarda, Trafik Güvenliği Platformu stratejileri dahilinde, trafik güvenliği konusunda farkındalığın oluşturulması amacıyla üniversite çalışanları ve öğrencilerine yönelik faaliyetler gerçekleştirilmekte olup, üniversitel...
Sürdürülebilir Koruma için Değişimi Anlamak ve Yönetmek: Karmaşık Çok Katmanlı Kültürel Peyzaj Alanı Olarak Gölyazı (Apolyont) / Bursa Örneği
Okumuş, Gökhan; Bilgin Altınöz, Ayşe Güliz (2018-12-31)
Kültürel peyzajlar, toplumların ve yerleşimlerin zaman ve mekân içindeki gelişimlerine ve değişimlerine tanıklık eden, fiziksel ve doğal bileşenlerin karmaşık ilişkileri tarafından biçimlendirilmiş, kültürel ve toplumsal değerler kazanmış alanlardır (Madran ve Özgönül, 2005). Bu alanlardan tarihsel süreçte sosyo-kültürel, ekonomik ve fiziksel ilişkilere dair bilgi edinilebildiği gibi yine tarihsel bağlamda mekânsal, çevresel ve biçimsel değişimler hakkında da bilgi sahibi olunabilir. Özellikle hızlı kentleş...
A Critical analysis of social dimension in sustainable development: a case study of Tepekışla dam and hepp in Tokat, Niksar
Köse, Pınar; Kalaycıoğlu, Hediye Sibel; Department of Social Policy (2012)
This study aims to make a critical analysis of the social dimension of sustainable development as implemented within the Environmental Impact Assessment (EIA) process. Social dimension can be assessed on the basis of six social indicators, which are social accountability, local self-reliance, basic human needs, degree of participation, equity, and appropriate technology. In this context, a field study is conducted in four villages which will be affected by the Tepekışla Dam and Hydroelectric Power Plant (Pr...
Sürdürülebilir bir Toplum ve YaıÇevre Tasarımı için bir Strateji Seçenekleri Yelpazesi Oluşturmak
Ataöv Demirkan, Anlı (İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, 2017-01-01)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
Ö. KELEŞ, E. Karahan, and S. CANBAZOĞLU BİLİCİ, “Sürdürülebilir Yaşam İçin STEM Odaklı Çözümler,” presented at the Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Aksaray, Türkiye, 2018, Accessed: 00, 2022. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/98392.