Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Tablet Pc'lerin İngilizce Öğretiminde Etkin Kullanımı İle İlgili İngilizce Öğretmen Adaylarının Deneyim Ve Düşüncelerinin Araştırılması.
Date
2014-12-31
Author
Savaş, Perihan
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
191
views
0
downloads
Cite This
Tablet pc lerin ingilizce öğretiminde ve ingilyizce öğretmeni yetiştirmede etkin yollar araştırılacaktır. Lisans düzeyinde eğitim gören ingilizce öğretmen adayları Tablet pc lerile ingilizce öğretmeyi deneyimleyecek, çalışmada öğretmen adaylarının görüş,düşünce ve tavsiyeleri deneyimlerine dayanılarak araştırılacaktır.
Subject Keywords
Eğitim
URI
https://hdl.handle.net/11511/61849
Collections
Department of Foreign Language Education, Project and Design
Suggestions
OpenMETU
Core
Mikro Bilgisayar Destekli Labaratuar Uygulamaları İle İlgili Bir Hizmet İçi Eğitim Kursu Düzenlenmesi Ve Bu Kursun Etkinliğinini Belirlenmesi.
Eryılmaz, Ali(2013-12-31)
Amaç Çalışmanın ana amacı Anadolu Öğretmen Liselerinde görev yapan fizik öğretmenleri için MBL kullanımı ile ilgili bir hizmet içi eğitim kursu tasarlamak ve bu kursun etkililiğine bakmaktır. Kurs öncesinde öğretmenlerin MBL kullanımı ile ilgili ihtiyaçlarını belirlemek amacı ile bir ihtiyaç analizi yapılacaktır. İhtiyaç analizinde incelenmesi gereken faktörler için alan yazından öğretmenlerin teknolojiyi, özellikle MBL’leri uygularken karşılaştıkları engeller belirlenecektir. Çalışmanın ikinci amacı MBL’...
Matematik Öğretmenlerinin İnanışlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi: NorBaTM Projesi Türkiye Çalışması
Haser, Çiğdem; Arslan, Okan; Çelikdemir, Kübra(2014-12-31)
Bu çalışmada ortaokul matematik öğretmenlerinin mesleki tatmin, öğretime yaklaşım, etkili öğretim, etkili matematik öğretimi ve öğrenimi, ders kitabı kullanımı ve öğretmenlerin tipik öğretimleri hakkındaki inanışları NorBaTM projesi kapsamındaki ölçekler ile araştırılacaktır. Elde edilen sonuçlar Avrupa, Balkan, İskandinav ve Uzakdoğu’dan projeye katılan ülkelerden elde edilen sonuçlar ile karşılaştırılarak, öğretmenlerin hizmet öncesi ve hizmet içi eğitimlerini geliştirecek şekilde kullanılacaktır.
Suriyeli Mülteci Öğrencilerin Türkiye’de Yükseköğretime Erişimi ve Yükseköğretim Düzeyindeki Deneyimleri
Kondakçı, Yaşar; Kaya Kaşıkcı, Sevgi; Keleş, Elif(2018-12-31)
Göçmen ve mültecilerin eğitim deneyimleri sosyal bilimlerin değişik alanlarında geniş bir şekilde çalışılmış olmasına rağmen yükseköğretim düzeyinde konu nispeten daha az çalışılmıştır. Yükseköğretim düzeyinde, mülteciler eğitim yaşamlarının önemli bir kısmını başka bir ülkede geçirdiklerinden, geldikleri ülkelerin eğitim sistemine erişimleri, hakim uygulamalara alışmaları ve yeni sistemde bir başarı yakalamaları zorlu olmaktadır. Bu çalışma göçmen, sığınmacı ve mültecilerin yükseköğrenime erişimleri ve yük...
Online Ders Değerlendirme Anketi'ne Yönelik Öğrencilerin Görüşlerinin İncelenmesi.
Çapa Aydın, Yeşim(2013-07-01)
Üniversitemizde her dönem optik form kullanılarak uygulanan Ders Değerlendirme Anketleri, 2008-2009 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Döneminden itibaren elektronik ortamda uygulanmaya başlanmıştır. Optik formdan elektronik ortama geçişin sebebi, anketlerin uygulanma ve değerlendirme aşamasında yaşanan sorunlar olarak açıklanmıştır. 2011-2012 Sonbahar döneminde Online Ders Değerlendirme Anketleri 6. kez uygulanacaktır. Buna rağmen, cevap oranının düşük olduğu 30 Kasım 2011 tarihinde yapılan Yöneticiler Toplantısı’n...
Internet ve Bilişim Teknolojilerinin Doğru ve Etik Kullanımına yönelik Dijital Öykülerin Tasarlanması, Geliştirilmesi ve Kullanımının Biçimsel Değerlendirilmesi
Yıldırım, İbrahim Soner; Kilis, Selcan(2014-12-31)
Küresel gelişimin belki de en önemli boyutu olan İnternet ve iletişim teknolojilerindeki gelişim bazı toplumsal riskleri de beraberinde getirmiştir. Bu toplumsal riskler özellikle genç nüfus üzerinde ciddi bir tehdit unsuru oluşturmakta, hatta bazen devlet düzeyinde tedbirlerin alınmasını gerektirmektedir. Bu gerçekten hareketle bu projenin amaçları şu şekilde sıralanabilir:1. Okul öncesi ve ilkokul 1 ve 2. Sınıf öğrencileri ve öğretmenlerinin kullanımına yönelik olarak İnternetin ve sosyal ağların doğru ...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
P. Savaş, “Tablet Pc’lerin İngilizce Öğretiminde Etkin Kullanımı İle İlgili İngilizce Öğretmen Adaylarının Deneyim Ve Düşüncelerinin Araştırılması.,” 2014. Accessed: 00, 2020. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/61849.