Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Matematik Öğretiminde Bilgisayar Kullanımı
Date
1985-01-01
Author
Aksu, Meral
Metadata
Show full item record
Item Usage Stats
182
views
0
downloads
Cite This
Günümüzde bilgisayarlar, birçok toplumu sarmış durumdadırlar. Yurdumuzda da bilgisayarlar, en yaygın olarak üniversitelerde kullanılmaktadır. Bunun yanısıra, bankalarda, otellerde, seyahat acentalarında, şirketlerde ve birçok kamu kuruluşunda bilgisayarların kullanımı yaygınlaşmaktadır.
URI
https://hdl.handle.net/11511/70977
http://egitimvebilim.ted.org.tr/index.php/EB/article/view/5395
Journal
Eğitim ve Bilim
Collections
Department of Educational Sciences, Article
Suggestions
OpenMETU
Core
The Computer As A Catalyst For New Educational Paradigms In Architecture
Akın, Ömer (Middle East Technical University, Faculty of Architecture, 1995)
Günümüzde bilgisayar bir çok meslek dalında kaçınılmaz ve vazgeçilmez bir araç haline gelmiştir. Bilgisayarın bir çok mesleğe getirmiş olduğu büyük yenilik, geleneksel çalışma yöntemlerini aşarak yeni ve verimli çalışma olanaklarını ortaya çıkarmasıdır. Mimarlık ve mimarlık eğitiminde de bu gelişme er ya da geç oluşacaktır. Tarihsel bir çerçeve içinde ele alınırsa, mimarlık son beşyüz yıl içinde iki büyük aşamadan geçmiştir. Bu aşamalar, Ecoles de Beaux Arts ve Bauhaus gibi eğitim sistemlerinin kalıplaştırd...
Lise öğrencilerinin cebirsel sözel problemleri çözmedeki başarısı
Didiş Kabar, Makbule Gözde; Erbaş, Ayhan Kürşat (null; 2012-06-01)
Cebirsel sözel problemlerin her düzeyden öğrenciler için oldukça zorlayıcı olduğu birçok araştırma tarafından gösterilmiştir. Öğrenciler genellikle cebirsel çözüm için gerekli ilişkileri kurmakta ve cebirsel denklemleri oluşturmakta büyük zorluklar yaşamaktadırlar. Bu çalışmanın amacı, 2010-2011 eğitim öğretim yılında öğrenim gören 10. sınıf öğrencilerinin ikinci dereceden bir bilinmeyenli denklemler ile çözülebilen sözel problemleri çözme başarılarını ve bu başarılarını etkileyen faktörleri incelemektir. Ç...
Matematik Bölümü ve Matematik Eğitimi Bölümü öğretim üyelerinin ispat anlayışları
Mavi, Sinan; Sevinç, Şerife (null; 2018-10-06)
Günlük hayatta kişiyi ikna etmek ve doğruluğunu göstermek istediğimiz durumlarda kullandığımız ispat, matematikte birçok rolü ve fonksiyonu olan temel bir konudur. Son zamanlardaki matematik eğitimindeki gelişmeler de ispatın son derece önemli olduğunu göstermektedir (Hanna, 2000). İspat, sadece gerekçelendirme amacıyla değil aynı zamanda gösterim, açıklama, keşfetme ve sistematikleştirme için de kullanılır (De Villiers, 1995). Çoğu öğrenci tarafından ispatın genel olarak sonuçların doğruluğunu göstermek iç...
Okul öncesi dönem resimli çocuk kitaplarında mühendislik öğeleri
Ata Aktürk, Aysun; Demircan, Hasibe Özlen (2018-04-30)
Kullandığımız bilgisayarlardan oturduğumuz koltuklara kadar teknoloji ile çevrili bir dünyada yaşamaktayız. Hayatımızın ayrılmaz bir parçası olan bu teknolojiler, çeşitli alt disiplinlerde çalışmakta olan mühendislerin yaratıcılıklarının yanı sıra, fen ve matematik bilgilerini toplumun ihtiyaçlarını gidermek amacıyla kullanarak ürettikleri çözümlerdir (Bers, 2008). Öyle ki, mühendisler çeşitli materyalleri kullanarak problem çözmeye, bir amaca hizmet etmek adına tasarımlar, yapılar ve ürünler ortaya koymaya...
Zihinsel Engelli Öğrenciler ile Bilişim Teknolojileri Etkinlikleri: Topluma Hizmet Dersi Örnek Uygulaması İncelemesi
Doğan, Sibel; Çağıltay, Kürşat (null; 2014-10-01)
Teknoloji sunduğu olanaklar doğrultusunda gün ve gün yaygınlaşmakta ve birçok alana entegre olmaktadır. Eğitim bu alanlardan önemli bir tanesidir. Teknolojinin eğitimde rol almaya başlamasıyla birlikte, eğitim ve öğretimde çeşitlilik sağlanmaya ve çocuklara farklı öğrenme ortamları sunulmaya başlanmıştır. Her öğrencinin aynı yöntemle anlayamayacağı düşünüldüğünde, eğitimde alternatif öğrenme ortamları ya da materyaller sunulması, öğrencilerin başarılarını olumlu yönde etkileyecektir. Özellikle özel e...
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
M. Aksu, “Matematik Öğretiminde Bilgisayar Kullanımı,”
Eğitim ve Bilim
, pp. 12–26, 1985, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/70977.