Show/Hide Menu
Hide/Show Apps
Logout
Türkçe
Türkçe
Search
Search
Login
Login
OpenMETU
OpenMETU
About
About
Open Science Policy
Open Science Policy
Open Access Guideline
Open Access Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Postgraduate Thesis Guideline
Communities & Collections
Communities & Collections
Help
Help
Frequently Asked Questions
Frequently Asked Questions
Guides
Guides
Thesis submission
Thesis submission
MS without thesis term project submission
MS without thesis term project submission
Publication submission with DOI
Publication submission with DOI
Publication submission
Publication submission
Supporting Information
Supporting Information
General Information
General Information
Copyright, Embargo and License
Copyright, Embargo and License
Contact us
Contact us
Pre-service Teachers’ Perception of Their English Language Proficiency
Date
2016-11-03
Author
Gürbüz, Nurdan
Metadata
Show full item record
This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License
.
Item Usage Stats
146
views
0
downloads
Cite This
URI
https://hdl.handle.net/11511/92993
Conference Name
The 10th International INGED Conference
Collections
Department of Foreign Language Education, Conference / Seminar
Suggestions
OpenMETU
Core
Pre-service Teachers’ Perception of Their English Language Proficiency
Gürbüz, Nurdan (2006-11-03)
Öğrenme rotaları temelli öğretimde öğretmen adaylarının matematiksel alan bilgilerini yeniden yapılandırmaları
Yılmaz, Zuhal; Haser, Çiğdem (2018-01-01)
Çalışmanın amacı sınıf öğretmeni adaylarının eşpaylaşım konusu ile ilgili matematiksel alan bilgilerini (MAB) öğrenme rotaları temelli bir öğretim ortamında nasıl yeniden yapılandırdıklarını incelemektir. Bu bağlamda dokuz öğretmen adayı ile bir öğretim deneyi eşpaylaşım öğrenme rotası kullanılarak gerçekleştirilmiştir. Çalışmanın bulguları, adayların mevcut kavram yanılgı ve hatalarını düzelttiklerini ve bu yanılgı ve hataların altında yatan sebepleri açığa çıkardıklarını ortaya koymaktadır. Aynı zamanda, ...
Pre-service Teachers’ Views Regarding Classification of Mathematical Tasks Based on Level of Cognitive Demands
Aytekin, Emine; Ayan, Rukiye; Işıksal Bostan, Mine (2017-06-15)
Pre-service Teachers’ Views Regarding Classification of Mathematical Tasks Based on Level of Cognitive Demands
Aytekin, Emine; Ayan, Rukiye; Işıksal Bostan, Mine (2017-05-14)
Pre-service Teachers’ Expectations From their Mentors in Practicum
Gürbüz, Nurdan (2008-05-23)
Citation Formats
IEEE
ACM
APA
CHICAGO
MLA
BibTeX
N. Gürbüz, “Pre-service Teachers’ Perception of Their English Language Proficiency,” presented at the The 10th International INGED Conference, Konya, Türkiye, 2016, Accessed: 00, 2021. [Online]. Available: https://hdl.handle.net/11511/92993.